Doner til Mac1

Problemer med Mac1? Si fra her

Doner til Mac1

Innleggav admin » ons 23.11.2005 19:32

Etter mange forespørsler har vi nå gjort det mulig for våre brukere å donere til Mac1s drift. Donerte midler vil øremerkes til et av prosjektene som du finner på donasjonssiden. Donasjonen foregår via Paypal, verdens største leverandør av betalingssystemer på nettet. Paypal støtter VISA og Mastercard. Hvis du donerer vil ditt brukernavn komme på listen over brukere som har donert.

Donasjoner foregår via: http://mac1.no/node/2278

Prosjekter
For å vise akkurat hva pengene som doneres går til har vi satt opp forskjellige prosjekter. Nedenfor finner man noen av prosjektene vi har på gang og penger donert vil gå til å dekke disse prosjektene. Midler som doneres fordeles likt på alle prosjekter, hvis ikke annet fremgår.

Prosjektet som vi starter med er:

Ekstern backup - Mål: 60$
I dag kjøres det backup av Mac1 daglig, men all backup lagres på backupservere internt i lokalene der våre servere er plassert. Skulle brann, oversvømmelse eller innbrudd oppstå og både våre servere og backupservere bli skadet/ødelagt/stjålet vil databaser og alt som trengs for å drive Mac1 være tapt. Vi ser derfor et behov for ekstern backup for å sikre oss mot slike uforutsette hendelser. Lokalene vi hoster i hadde innbrudd senest forrige uke, så dette er dessverre et problem vi må ta tak i. Vi har derfor bestemt oss for å bestille ekstern backup hos Gnax. Gnax har et bra rykte og er svært billige på slike backuptjenester.

Tusen takk for all hjelp!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 23.11.2005 19:48

hva med å sette dette som en nyhet? denne tråden vil vel kanskje ikke alltid synes, eller hva?

skulle gjerne ha donert, men jeg har ikke penger til det nå. får se om jeg får spytta i litt til julegave.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav akamond » ons 23.11.2005 19:53

Problemet er at jeg ikke har visa eller mastercard.
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Wolfgang » ons 23.11.2005 19:56

supert :)

hvis jeg donerer nok penger, kan jeg få en stjerne bak nicket mitt da ;)

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav BareTom » ons 23.11.2005 19:59

donasjon kommer ved neste lønning :D
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Macca » ons 23.11.2005 20:02

Er det bare jeg som synes det er litt "rart" at det kommer opp en liste over hvem som har donert og hvor mye de har donert? Jeg regner med at man kan være anonym hvis man ønsker det?

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav admin » ons 23.11.2005 20:03

Macca skrev:Er det bare jeg som synes det er litt "rart" at det kommer opp en liste over hvem som har donert og hvor mye de har donert? Jeg regner med at man kan være anonym hvis man ønsker det?


Bare å ikke oppgi brukernavn i Paypal og du vil ikke bli lagt ut. Er ikke fullt navn som legges ut, kun brukernavn og beløp. Gjøres for at alle kan se hvor mye som er donert og hva pengene brukes til.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

mitt kort funker ikke

Innleggav philip » ons 23.11.2005 20:15

jeg har visa electron fordi jeg er under 18. skulle gjerne donert penger men :-/
når jeg får et annet kort så kan jeg donere

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav MacFan » ons 23.11.2005 21:58

Med den reklamen som har kommet her på Mac1 er det vell ikke nødvendig med donasjon?

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav hansi » ons 23.11.2005 21:59

10 eurobøkks fra hansi :-)

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 23.11.2005 22:20

MacFan skrev:Med den reklamen som har kommet her på Mac1 er det vell ikke nødvendig med donasjon?


føler du at det er tilfellet, så donerer du ikke. La nå oss andre som synes det er på sin plass, donere i fred.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav admin » ons 23.11.2005 22:32

hansi skrev:10 eurobøkks fra hansi :-)


Takker så mye.. en tredjedel på vei til første prosjekt allerede. Fabelaktig! Takk til Mushers donasjon også!

MacFan skrev:Med den reklamen som har kommet her på Mac1 er det vell ikke nødvendig med donasjon?


Føler du ikke for å donere så donerer du selvfølgelig ikke. Poenget med donasjonen er å sette spesielle prosjekter på dagsorden. Fungerer donasjonsordningen bra vil vi også ha mulighet til å fjerne flere bannere og/eller gi brukere som donerer en helt bannerfri side.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav admin » ons 23.11.2005 22:45

Tusen takk til HP og katteunge for 10€ hver.. utrolig bra respons så langt. Vi er svært takknemlige!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 23.11.2005 22:45

admin skrev:Fungerer donasjonsordningen bra vil vi også ha mulighet til å fjerne flere bannere og/eller gi brukere som donerer en helt bannerfri side.


det synes jeg var en fin idé... når folk som har donért logger på, så forsvinner reklamen. Finfint. Funker som en liten belønning for de som donerer.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Sparkus » ons 23.11.2005 23:08

Prøver å donere litt, men PayPal vil ikke godta kortet mitt... :-P
Prøver igjen neste gang.

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Neste

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron