Doner til Mac1

Problemer med Mac1? Si fra her

Innleggav Bayas » tor 24.11.2005 16:25

Trenger jo ikke å registrere seg for å donere! :-)

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav NuSkool » tor 24.11.2005 16:36

Skal gi straks jeg får litt inn på kontoen igjen! Gått mye ut derfra i det siste!

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Mac4me » tor 24.11.2005 17:18

20 € er donert :-)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav ZiPLe » tor 24.11.2005 20:41

Da har jeg fått gitt noen kroner jeg og... Kan jo takke mac1.no og forumet her for at jeg valgte mac... Og gjett om det har vært fornøyelige 7 måneder :)

Det eneste jeg har å klage på er at jeg aldri får reinstallert OS'et, knotet med div for å få maskinen til å starte o.l... Hva skal jeg nå bruke tiden til? Dessuten savner jeg antivirus, spy-remover o.l. :bitchin:

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav admin » tor 24.11.2005 20:48

Da er vi allerede i mål på prosjekt 2.. Utrolig men sant så gikk det ikke mer enn 24 timer før vi kom i mål på dette prosjektet også. Da vil vi gå til innkjøp av en Apple Drive Module (en hot-swap) harddisk til Xserven. Det vil forsikre oss om at Mac1 vil forbli oppe selv om en av diskene skulle ryke. Disker som det skrives og leses fra mer eller mindre 24 timer i døgnet, 7 dager i uken slites fort, så dette redder oss den dagen disken takker for seg.

Igjen, tusen takk til alle som har donert. I løpet av 24 timer har vi fått oss daglig ekstern backup og nye harddisker. Mer kunne vi ikke be om! Takk!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav TheX » tor 24.11.2005 21:09

admin skrev:Mer kunne vi ikke be om! Takk!

Tja, hvorfor ikke? ;) Må da være noe Mac1 trenger? Virker som om det er mange givervillige her!

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav smacmac » tor 24.11.2005 21:49

Jeg skjønner godt at dere vil ha anonser og slikt. Mac1 har hatt veldig lite av dette intil nylig. Men et mål kunne ha vært å samle inne så mye penger at vi slipper å ha reklamer som skifter. Sånn som komplett-reklamen. iSTUFF.SE derimot er ikke så dum.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav Per-Kristian » tor 24.11.2005 22:05

Litt of toppic, men tjener dere penger ved å ha feks. komlett annonsen på mac1, eller må noen kjøpe noe?

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav admin » tor 24.11.2005 22:21

Per-Kristian skrev:Litt of toppic, men tjener dere penger ved å ha feks. komlett annonsen på mac1, eller må noen kjøpe noe?


Det kommer penger inn på Komplett, iStuff og iPodbatteri annonsen uansett om noen kjøper noe. Alle andre annonser er avhengige av kjøp/klikk.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Per-Kristian » tor 24.11.2005 22:32

Hvor mye da :rolls eyes: Skulle gjerne hatt noen på siden min jeg og.. Kommer det ann på hvor mange besøkede der er?

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav TheX » tor 24.11.2005 22:44

Uansett, man tjener penger pr. klikk på reklamen. 1 gang om dagen pr. IP-adresse eller noe slikt.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav G-Mac » fre 25.11.2005 21:06

Skulle gjerne ha donert, Mac1 er en toppers side all ære til Admin og Co, men med Visa Electron er det ikke så lett... :-(

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Forrige

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron