Signatur-regler

Problemer med Mac1? Si fra her

Innleggav jiggigibbie » søn 04.12.2005 18:25

Åsmund skrev:Det var en spøk jiggigibbie :D, jeg hadde en smiley i signaturen min, men den er nå borte. ;)


Ikke noe stress.skjønte det. Bare troller litt <_<
Sist endret av jiggigibbie den søn 04.12.2005 20:23, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: Signatur-regler

Innleggav magnus » søn 04.12.2005 18:40

admin skrev:skal ikke inneholde bilder og skal ikke inneholde såkalte "affiliate" lenker hvor eieren av signaturen mottar penger, poeng eller andre ytelser når noen trykker på disse lenkene.


Går min under dette? Det er jo valgfritt om du vil donere eller ikke…
medlem i 244 måneder
 

Innleggav kaspartu » lør 11.03.2006 18:02

popper en gammmmall tråd. jeg prøver å få mekket en link i signaturen min.. og har etter sigende prøvd de varianter jeg kan, sjekket signatur regler, signatur tråder osv.. hvordan får jeg en link med separat tekst i signaturen min????

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » lør 11.03.2006 18:15

det er disabled for vanlige brukere. bare moderatorer osv som får bruke bbcode til å lage signaturlink. har registrert at enkelte vanlige brukere også får gjort det, men det er i så fall ikke meningen at de skal det.

skal du ha en link i signaturen, må du nok skrive hele linken. bruk i1.nos url-forkorter om du har en veldig lang link.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav admin » lør 11.03.2006 18:16

Slått av pga. et forsatt utettet hull i PHPBB som gjelder HTML i signaturer.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav kaspartu » lør 11.03.2006 18:52

jaja.. vi får vente på d!

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Eriksson » lør 11.03.2006 19:00

admin skrev:Slått av pga. et forsatt utettet hull i PHPBB som gjelder HTML i signaturer.


Bør vel da kanskje få rettet opp phillip sin signatur, bør dere ikke. Ser ut til at han er eneste vanlige bruker med kode aktivert i signatur.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » lør 11.03.2006 19:04

Eriksson skrev:Bør vel da kanskje få rettet opp phillip sin signatur, bør dere ikke. Ser ut til at han er eneste vanlige bruker med kode aktivert i signatur.


Og Macca sin.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav JimmyQ » lør 11.03.2006 20:56

Hvor kan man ikke avskaffe signaturen? Å se lange ordtak (uten mening) hver gang brukeren poster en tråd, er forstyrrende etter min mening. Min anbefalning er å bare ha max en linje hvor det står hva slags maskin man bruker etc. Det er vel det som er det relevante med en signatur, så man slipper å nevne hva slags maskin man sitter på når man legger ut en tråd for å gå hjelp osv! Linker til blogger, hjemmesider, ordtak osv kan vel være lagret i profilen!

Er det flere som føler det slik, eller er det jeg som er litt sær?? :-P Hører gjerne på argumenter for man absolutt burde kunne ha lange signaturer!!
medlem i 225 måneder
 

Innleggav erlahans » lør 11.03.2006 21:59

Enig med moderator, men når det sagt vil jeg gjerne tilføye at jeg finner det noe mer sympatisk med en eller annen form for ordtak, (morsomt eller ikke) enn en oppramsing av stæsj.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav TorbX » lør 11.03.2006 22:06

Hva med min? Se på min! Er den ok?? Er min ok?? Er det for dumt om jeg reklamerer for frityrstekt banan? Hæ? Hæ? Hm? Hæ??

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: Signatur-regler

Innleggav iFUN » tor 17.07.2008 23:10

Min gamle signatur henger igjen - hvordan får jeg opp den nye jeg har skrevet inn under innstillinger ??? (fant ikke noe bedre sted å legge inn dette...)

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Forrige

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]