Får ikke logget ut av forumet.

Problemer med Mac1? Si fra her

Får ikke logget ut av forumet.

Innleggav veroåtteca » tor 25.01.2007 1:11

I dag så har jeg ikke fått lov til å logge ut av forumet, når jeg velger "Logg Ut [veroåtteca]", kommer jeg til en side der det står Tilgang Nektet.
Der, og på forsiden så virker det som jeg er logget ut, men med en gang jeg går inn på forumet igjen så er jeg innlogget.

Noe rart her? Må logge inn på forsiden og så ut igjen for å bli logget ut av forumet. Hver gang, har sjekket noen ganger nå :P

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Mags » tor 25.01.2007 1:14

Samme hos meg.
Men spiller det noen rolle?. Har aldri forsøkt å logge ut fra mac1 forum før.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav veroåtteca » tor 25.01.2007 1:30

Vel, om jeg ikke logger ut så får jeg litt problemer når jeg skal lese tråder her...
Eksempel:
Om en tråd ble starte klokka 10:00 i dag, og så leser jeg den klokka 14:00, da har tråden fått 5 svar. Etter det gjør jeg andre ting i noen timer.

Klokka 18:00 er jeg tilbake på forumet igjen, på den samme tråden så har det kommet 7 svar til -jeg velger å vise nye innleg i tråden (view=newest).
Da kommer jeg på toppen av tråden igjen! Jeg scroller ned til der de nye faktisk er, leser... Og forsvinner fra forumet noen timer, kommer tilbake klokka 22:00 -samme tråd er nå på 3 sider, jeg velger å vise nye innlegg igjen...og havner på toppen av side en....

Sånn holder det på helt til jeg har logget ut og inn igjen, og så begynner den samme smørja om igjen -helt til jeg logger ut og inn igjen.... osv.

Lang forklaring, men er dårlig på å forklare meg med få ord av og til :P Er ihvertfall derfor jeg driver og logger meg ut hele tiden. Dette er det eneste forumet jeg har slike problemer på, ingen andre forumer jeg pleier å logge meg ut av. :-)

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav veparma » tor 25.01.2007 2:18

Du kan løse dette ved å gå på 'Safari(rullergardina) -> Nullstill safari...' Da logger du ut av alt, litt kjip måte å gjøre det på. Om dette var en éngangssak funker jo det...
medlem i 222 måneder
 

Innleggav veroåtteca » tor 25.01.2007 2:27

Men det er bare her jeg har problemer ;) Vil ikke det slette cookies overalt og historie og sånn, da? Ikke interessert i det akkurat :P Men takk for tipset alikevel :)

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav admin » tor 25.01.2007 11:39

Logg ut og inn fra forsiden av Mac1 igjen..

Hvis dette ikke løser dine problemer, slett cookies fra Mac1 i din nettleser og logg inn fra forsiden av Mac1.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav veroåtteca » tor 25.01.2007 16:41

Å logge inn og ut av forsiden hjalp ikke noe på problemet i det hele tatt, men nå har jeg slettet informasjonskapslene herfra to ganger og nå ser det ut til å virke. Første gangen jeg slettet de, hjalp det kun den første gangen jeg logget ut, deretter var det tilbake til de samme problemene. Håper det holder denne gangen da. Takk :-)

Edit: Beklager, men så lenge hjalp det :P (klokka er 00:50) Noen som har noen andre gode forslag til meg? Er innom mac1 såpass ofte i løpet av ett døgn at det blir litt mye unødig klikking og sletting av cookies her.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron