Hva har skjedd med denne postcounten?

Problemer med Mac1? Si fra her

Hva har skjedd med denne postcounten?

Innleggav iBruker » lør 24.03.2007 23:06

Bilde

Hvorfor vises ikke hvor mange innlegg som personen har skrevet?
Feil hos meg eller på Mac1?

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav alexo89 » lør 24.03.2007 23:22

Alle ser det slik, Kajac sin vedlegg greie er borte.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav 0lav » søn 25.03.2007 0:05

hm.. Hvorfor? Kan man velge at det ikke skal vises?
medlem i 214 måneder
 

Innleggav Rory » søn 25.03.2007 0:20

Tror det var fordi han hadde nesten 500 inlegg på en uke(skyt meg om jeg tar feil)
Forumspam altså.
Så det er blitt fjernet så han ikke lenger skriver innlegg bare for å øke antall innlegg.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav kajac » søn 25.03.2007 0:31

Hey, en tråd om meg! :-D

50 på en dag, ikke 500 på en uke!

Men OK. Jeg lurer på dette også. Men siden administratoren aldri svarer på eposten, så får jeg bare la det være.


Forumspam altså.
Så det er blitt fjernet så han ikke lenger skriver innlegg bare for å øke antall innlegg.

Vel, jeg spammer ikke forumet, men er du sikker på at det er dette som er grunnen til at de har fjernet postcounteren min? I så fall hadde det vært greit å vite.

Men jeg venter å ser, kanskje jeg får svar en gang.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav alexo89 » søn 25.03.2007 0:38

Enig mer Rory, Kajac skriver mye elendige innlegg.
Ikke for å diskriminere, men kajac er overalt, inkludert it avisen. hehe.
mye morro å se hans innlegg.. Men kan vøre lurt å roe seg litt ned da
Sist endret av alexo89 den søn 25.03.2007 0:44, endret 2 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav kajac » søn 25.03.2007 0:39

Ja, jeg kan vel roe ned litt ;)

Men jeg hater når folk skriver dritt om mac som ikke stemmer, når det faktsik kan hindre nye macbrukere. Men itavisens brukrere er jo nærmest
anti-macere.

Og jeg skal roe ned med postingen min på forumet også. Har postet en liten del her. o_O

Men tilbake til topic.
er det noen som vet hvor postcounteren er blitt av?

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav alexo89 » søn 25.03.2007 0:53

Hver gang noen skriver en artikkel på itavien.no om MAC, så komme anti mac fram. og de kommer med kommentarer om at mac suger og masse annet. Og de har ikke engang prøvd mac, og så uttaler seg..... Men det hjelper ikke at vi diser ned på pc.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » søn 25.03.2007 0:56

Er liten vits i å henge på itavisens forum for å si det slik. Der er det snørvalper og slikt. 14åringer som tror de er noe. og voksne menn som banner i alle innlegg og moderatorer som ikke tåler noe og går imot macelskere ved å blokke de uten god grund.

back on topic:
kan være fordi at enkeltte brukere trur du er ekspert på mac siden du har så mye post. (ikke vondt ment, du ba om et svar)

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav macfyksen » søn 25.03.2007 1:02

Kan ikke alle få fjerna postcounten da? :rolls eyes: Da slipper jo folk og tro at de med 50 innlegg er no dårligere enn noen med 1000 ;)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav TheRealChristoffer » søn 25.03.2007 1:26

Ny ide til rating av medlemmer:

ADMIN: infør poengteller istedet for inleggteller. moderatorer kan gi terningkast på brukeren utifra kunnskapen til brukeren:D

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav simen » søn 25.03.2007 10:00

Syns det funker godt som det er nå. Jeg finner som regel ut av om personen har peil etter hva/hun skriver. De skal iallefall ikke fjerne det før jeg har 1337 innlegg :P Så syns jeg de skal stoppe det der, slik at jeg er 1337 for alltid! Hehe... Jeg har snart brukt 4 år på å komme så langt som nå, så noen forumtroller er iallefall ikke jeg :)

Og syns dere skal være snille mot kajac :) Bra at man er engasjert. Men når man er 15 år kan det noen ganger bli litt for mye av det gode, men man skal ikke drepe engasjementet :)

Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Innleggav philla » søn 25.03.2007 10:34

Jeg syntes Kajac har mange gode innlegg, men til tider kan han bli litt masete... Viser til "Tilbakemeldinger på bilder" der han ikke får tilbakemelding med en gang, så begynner han å mase.. Men Kajac er for min del en av de bedre brukerene...

Takker igjen for Encoding Master :-P

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav kajac » søn 25.03.2007 12:34

Vel, her er svaret fra admin:
Admin skrev:Postcounten har forsvunnet fra en rekke brukere som har fått advarsler om over-posting og unødvendig posting tidligere. Postcounten vil mest sannsynlig forsvinne fra alle brukere etterhvert.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav MacArve » søn 25.03.2007 13:00

Antall posteringer står sjeldent i samsvar med kunskap. Det er ihvertfall en dårlig målestokk. Og i den grad det er en målestokk, så viser den bare skrivekløe.

Et godt råd er å tenke som følger: "Er dette noe jeg har behov for å si, eller er dette et behov andre har for å høre?".

– De to tingen er ikke alltid forenlige ;)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Neste

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]