Varsle svar på dette Temaet

Problemer med Mac1? Si fra her

Varsle svar på dette Temaet

Innleggav veparma » man 09.04.2007 16:54

Jeg har lenge lurt på hvorfor "Varsle svar på dette Temaet" er automatisk valgt, til tross for at jeg har riktig instillinger.
Bilde
Det er litt irriterende at jeg alltid må huke av boksen for å ungå en full inbox. Jeg har spurt om hjelp til dette på chaten, men har ikke funnet noen løsning.

Det hadde vært fint hvis Bruk signatur var automatisk på, jeg har ikke funnet noe om dette i instillingene mine.

EDIT: Jeg tror jeg kan avkrefte om det har noe med safari å gjøre siden jeg akkurat skjekket hvordan det var å skrive innlegg i internett explorer (parallels). Prøvde også å fikse på instillingene.
medlem i 222 måneder
 

Innleggav JesperMac » man 09.04.2007 17:09

Singatur hat vært oppe gjentatte ganger på forumet, og brukere har fått svar om at automatisk signatur var en funskjon som var tilgjengelig før, for eldre brukere.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Åsmund » man 09.04.2007 17:10

Da, slipper du å slå av varslingen hver gang, den er nå skrudd av som standard. Signaturer må man leve med å skru på hver gang man vil bruke de. :)

Finnes flere trådeer om dette i forumet allerede, de som ønsker kan sende meg en pm for å få satt "avslått" som standard på varslinen av svar i tråder.

Siden det finnes mange slike tråder allerede, stenges denne. :)

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere