Merkelig forside i FireFox

Problemer med Mac1? Si fra her

Merkelig forside i FireFox

Innleggav veroåtteca » tor 26.04.2007 10:14

Jeg sitter på en fremmed pc nå, og merket noe snodig da jeg kom på forsiden her i sted:
Bilde
Siden fortsatte nedover på samme måten helt til bunnen. En refresh fikset det, men da jeg gikk inn på en artikkel og åpnet en link der i ny tab så hoppet siden tilbake til forsiden, og det rare utseendet... Bug?

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Polymorph » tor 26.04.2007 10:36

Utvid bredden på vinduet.

Dette skjer om vinduet er for lite.
Tror ikke det skjer om du har fikset det, og gjør vinduet mindre, bare når siden lastes på nytt.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav veroåtteca » tor 26.04.2007 11:18

Nei, den løsningen der var litt for enkel for meg du :P
*dunk* Gjorde vinduet mindre fordi jeg er vant med 12" iBook, følte at alle på hele kurset kunne se hva jeg leste med full skjermbruk. Takketakk
(:)

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav iBjorn » tor 26.04.2007 11:19

Bare på Windooze da, eller? Skjer ikke noe i Firefox (eller Safari) på PowerBooken min uansett hvor lite vindu jeg har. Får bare horisontal scrolling.

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav limbo » tor 26.04.2007 12:05

Det skjer i Firefoxen på emacene på skolen min.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav iBjorn » tor 26.04.2007 12:12

Hvilken versjon av Firefox har dere der?

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav veroåtteca » tor 26.04.2007 12:46

Som bildet tilsier, sitter jeg på windows nå ja.. Aldri opplevd det samme med safari/firefox på macen.
Her er det 1.5 troor jeg. (Hvor sjekker jeg det?) Ikke 2 ihvertfall. (IE er heller ikke oppdatert, smekk på fingeren til IT-ansvarlig :-P )

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav iBjorn » tor 26.04.2007 13:38

Du kan se versjonsbeskrivelse under Hjelp > Om Mozilla Firefox (Windows) eller Firefox > Om Mozilla Firefox (Mac). Jeg har sjekket Firefox 2.0.0.1. og 2.0.0.3. (på Mac) og ingen av dem hadde dette problemet ihvertfall.

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav veroåtteca » tor 26.04.2007 14:10

FF 1.0.7 er det! Og problemet er det samme selv med maksimert vindu... Vel, forhåpentligvis så er dette en "case" kun med uoppdatert Firefox, på windows :P
Klarer ikke gjenskape særheten med IE 6 heller.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Erheron » lør 28.04.2007 0:33

Dette har veldig mye med hvorvidt siden er dynamisk eller statisk i bredden. Derfor skal det ikke ha noe å si hvor stort vinduet er, i prinsippet.

Mac1 er dynamisk, derfor var det nok din versjon allikevel. :)

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron