Tråden blir slettet?

Problemer med Mac1? Si fra her

Innleggav Mac n00b » tor 20.09.2007 20:55


Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav expertn » tor 20.09.2007 20:56

Minikulf: Var rett og slett bare for å lage litt kvalme:P Useriøst innlegg av meg, beklager:) Samtidig slår det meg at dobbeltmoralen hersker stort sett over alt. Folk som sitter her å sier at fy fy fy piratkopiering, og jeg tror de fleste har piratkopiert noe på et eller annet tidspunkt. I stedenfor å legge ut en hel moralsk avhandling om dette så kan man jo bare slette tråden uten noe mer styr.
medlem i 210 måneder
 

Innleggav svar » tor 20.09.2007 20:56

Hva er vitsen med å late ned noe vist man har kjøpt det? (så sant det ikke er snakk om onlinekjøpt nedlasbart saker)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav thomasb » tor 20.09.2007 20:56

Klager ang. moderering kan dere sende til Admin via e-post eller en privat melding. Det kommer aldri noe fornuftig ut av diskusjoner som dette.

http://mac1.no/regler
§1.4 Adlyd moderatorer/administratorer
§1.5 Klager på moderatorer, andre brukere etc. rettes til administrator


Denne tråden er nå stengt.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav kolby » tor 20.09.2007 21:52

Dette handler ikke noe om moral og dobbeltmoral, men at folk kan respektere de regler og ønsker om hvordan vi vil at forumet skal være. Det er ikke mye å forlange. Hva dere gjør i hjemmet deres har vi ikke noe med, men blir søpla liggende i vårt hjem så reagerer vi.

Angående det å laste ned ting man allerede har kjøpt så er det store uenigheter. Uansett har ikke det noe med oss å gjøre.

expertn:
Beklager det sterke ordbruket, men jeg trodde at Pulp Fiction var såpass kjent at folk så humoren i det. ;)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav ameneon » fre 21.09.2007 16:06

_Spiff_ skrev:Vi kan vel heller diskutere det å hacke iPhone da? Hvor finner vi filer for det? Sikkert ikke på vg.no...! :rolls eyes: Er litt selvmotsigende dette her da etter min mening. Enten kan man diskutere slike ting, eller så kan man det ikke.


altså piratkopiert materiale på nedlasting er det ingen tvil om er lovstridig. Derimot er det neppe ulovlig å åpne iPhone til eget bruk, frem til vi får noen dommer på dette i Norge, så kan man jo lese litt her:

Is it legal to unlock your iPhone?

Så å sammenligne de to temaene er helt absurd. Dessuten er det ikke opp til debatt hva vi tillater av linker og ikke - reglene forblir slik admin og resten co-adminsa har diktert.

Moderator
medlem i 234 måneder
 

Forrige

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron