Tråden blir slettet?

Problemer med Mac1? Si fra her

Tråden blir slettet?

Innleggav tg » tor 20.09.2007 18:57

Hei, kan noen si meg hvorfor en tråd jeg lagde om .rar filer blir slettet?

Har prøvd å spørre to ganger om hva man skal gjøre med .rar filer, men begge trådene ble slettet?

Har det noe med at jeg nevnte pirat bukta i den ene tråden?
medlem i 222 måneder
 

Innleggav simeik » tor 20.09.2007 19:01

Samme her. NÅr jeg minte om reglene til en fyr som bannet å styrte. Så slettet en moderator innlegget mitt, og la ut et eget med omtrent det samme.


Litt for sterk moderering der altså.

100% enig med deg!
 

Re: Tråden blir slettet?

Innleggav Wackhy » tor 20.09.2007 19:14

tg skrev:Har det noe med at jeg nevnte pirat bukta i den ene tråden?

Det har nok vært en medvirkende faktor, ja

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav 0lav » tor 20.09.2007 19:16

Og kansje for at jeg tipper at du finner svar på hva du skal gjøre med rar filer hvis du søker i forumet.
medlem i 214 måneder
 

Innleggav ZiPLe » tor 20.09.2007 19:23

De ble slettet pga henvisninger til TPB ja.

Til senere anbefaler jeg deg å søke først, og spørre etterpå (og da unnlate henvisninger til sider som vi ikke liker (les: TPB)).

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav svar » tor 20.09.2007 19:27

Denne blir nok også snart slettet.
Det er ikke lov her på forumet og spørre om tig som har med piratvirkssomhet og piratkopiert matriale.

Kjøp musikken i stedenfor, så slipper du å ha problemer med .rar

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav Macca » tor 20.09.2007 19:41

Ehhh... .rar har da overhodet ikke noe med ulovlig fildeling å gjøre i det hele tatt (...i utgangspunktet, selv om rar-filer ofte brukes i forbindelse med ulovlige torrents).
Sist endret av Macca den tor 20.09.2007 19:42, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Karon » tor 20.09.2007 19:42

la meg svare på spørsmålet :

har du en haug med rar filer er det enten den første eller den siste fila du skal pakke opp.
medlem i 217 måneder
 

Innleggav kolby » tor 20.09.2007 20:01

Folk vet hva vi ikke vil ha her, og da er det ingen sympati å få når det kommer innlegg med «Jeg lastet ned bla bla fra bla bla og får ikke åpnet det».

Når man først skal bryte loven, så vær vennlig å ikke bland andre inn i det. Klarer man å respektere noe så enkelt, så får man faktisk hjelp. Det er så enkelt som å bare la være å si hvorfor og heller si hva. Er vi enige?

«Did you notice the sign in front of my house that says dead nigger storage?»

(Og vær vennlig å plasser tråder i riktig kategori. :) )

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Innleggav expertn » tor 20.09.2007 20:04

Liker TPB veldig god jeg, masse fine reklamer og en fin web shop:)

"Dead nigger storage?" Du syns ikke du selv stepper over litt etiske grenser her på forumet?
medlem i 211 måneder
 

Innleggav _Spiff_ » tor 20.09.2007 20:08

Vi kan vel heller diskutere det å hacke iPhone da? Hvor finner vi filer for det? Sikkert ikke på vg.no...! :rolls eyes: Er litt selvmotsigende dette her da etter min mening. Enten kan man diskutere slike ting, eller så kan man det ikke.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Innleggav tg » tor 20.09.2007 20:30

kolby skrev:Folk vet hva vi ikke vil ha her, og da er det ingen sympati å få når det kommer innlegg med «Jeg lastet ned bla bla fra bla bla og får ikke åpnet det».

Når man først skal bryte loven, så vær vennlig å ikke bland andre inn i det. Klarer man å respektere noe så enkelt, så får man faktisk hjelp. Det er så enkelt som å bare la være å si hvorfor og heller si hva. Er vi enige?

«Did you notice the sign in front of my house that says dead nigger storage?»

(Og vær vennlig å plasser tråder i riktig kategori. :) )


Er det ulovlig å laste ned noe hvis man allerede har kjøpt og betalt for det?

Men jeg bare lurte på om man trenger et program for å åpne .rar filer sånn generelt. Er liksom litt greit å vite om det er noen filformater man trenger spesiell programmer for å åpne. Som en noob på Mac så lurer jeg på om man trenger winzip og sånne programmer og om det heter det samme.
Sist endret av tg den tor 20.09.2007 20:33, endret 1 gang
medlem i 222 måneder
 

Innleggav ZiPLe » tor 20.09.2007 20:33

et lite tips: søk på winrar i søkeboksen opp til høyre... ;)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav minkulf » tor 20.09.2007 20:39

expertn skrev:"Dead nigger storage?" Du syns ikke du selv stepper over litt etiske grenser her på forumet?


Lån, lei eller aller helst kjøp denne filmen. Burde egentlig være obligatorisk filmpensum ;)

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav ThomasV » tor 20.09.2007 20:52

_Spiff_ skrev:Vi kan vel heller diskutere det å hacke iPhone da? Hvor finner vi filer for det? Sikkert ikke på vg.no...! :rolls eyes: Er litt selvmotsigende dette her da etter min mening. Enten kan man diskutere slike ting, eller så kan man det ikke.


Kunne ikke vært mer enig.
Men dobbelmoral er vel bedre enn ingen moral...
medlem i 208 måneder
 

Neste

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron