Hvordan skifter man URL på "www"-knappen under inn

Problemer med Mac1? Si fra her

Hvordan skifter man URL på "www"-knappen under inn

Innleggav TigerOla » man 01.10.2007 20:52

Jeg har gått til innkjøp av nytt domene - og det som er nåværende olahaldor.net som linkes til fra www-knappen under innleggene mine skulle gjerne vært bytta ut med oppdatert domene...


Har endra i profilen min via mac1.no - prøver jeg å skrive url til det som vanligvis ville vært profilendre-greier i phpBB her, blir jeg sendt til profil-endringen for brukeren min på x1-sidene - ergo - jeg får ikke endra.. <_<


Kloke hoder med forslag til hvor jeg får gjort dette ?

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav ak » tir 02.10.2007 15:29

Hm, endret du den foerst via en av de andre sidene?

Naar du endrer Drupal-profilen skal denne informasjonen automatisk overfoeres til phpBB. Det som ikke funker i v3 er om du endrer profilen paa si video1.no, saa vil phpBB paa video1.no bli oppdatert, men ikke phpBB paa Mac1.

Uansett, jeg gikk paa profilen din naa og trykket endre, ser ut som om det har blitt oppdatert.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav TigerOla » tir 02.10.2007 15:33

Jeg har ikke gjort noe slikt på video1 eller de andre sidene. Jeg gikk inn i innstillingene her på mac1 - endret info, og ingenting skjedde.


Husker tidligere en gang, så fikk jeg tilgang til vanlig phpBB-siden for endring av profil - det har skjedd èn gang, og etter da har ingenting av slike ting fungert som det skulle.


Takk skal du ha :)

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav ak » tir 02.10.2007 15:49

Det kan godt vaere forklaringen, bare send meg pm hvis du har problemer igjen (i v4 er phpBB profilen uansett gjeldende, saa synkroniseringsproblemer forsvinner).

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron