Hvordan vise signatur automatisk?

Problemer med Mac1? Si fra her

Hvordan vise signatur automatisk?

Innleggav sveur » ons 18.04.2007 23:40

Hvordan kan jeg alltid vise signaturen min under innleggene mine? Har tittet i innstillingene, men fant ikke noe...
medlem i 209 måneder
 

Innleggav ak » ons 18.04.2007 23:50

Jeg har ikke gitt dere muligheten til det, da jeg føler at signaturer sjelden tilfører diskusjonen noe, ihvertfall ikke når de blir repetert hele tiden. Mange bruker de til lange skrytelister (maskinvare) og sitater som andre har skrevet, noe som fort blir kjedelig.

Jeg har tenkt å snu systemet på hodet: Istedet for at du slår din egen signatur av og på, vil jeg gi alle muligheten for å bestemme om de vil se andres signaturer eller ikke.

Dette kommer i neste versjon av forumet, som jeg har tenkt å begynne på i slutten av mai (slutten av semesteret, men nå blir det helt uavhengig av om phpBB 3 er ferdig eller ikke, er rimelig lei av å vente).

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav sveur » ons 18.04.2007 23:58

Personlig synes jeg det kan passe i dette forumet å ha signaturer. Da slipper man å spørre "hvilken distro bruker du og hvilken versjon" hver gang man svarer på et spørsmål.. Men din ide med å velge om man vil se signaturer høres bra ut. Er semesteret ditt ferdig sånn i mai? Hva driver du med, forresten?
medlem i 209 måneder
 

Innleggav ak » tor 19.04.2007 0:54

Den foreløpige planen er å ha et ekstra felt til venstre, akkurat som "sted" er nå, hvor man kan sette distribusjon. I tillegg skal jeg prøve å få ikoner på trådene, for jeg merker at folk får bedre respons når de legger distribusjon rett i overskriften. Andre folk som bruker samme distribusjon føler seg kanskje berørt, ikke vet jeg.

I dag er det jo bare å trykke på "profil" ikonet, dersom personen har fylt ut disse feltene, som er like sannsynlig som at de bruker signaturen til noe vettug.

Studerer elektroingeniør ved Columbia i år, semesteret er slutt rundt 20. mai, men jeg trenger nok litt tid til å skrive om moduler osv, og andre må få tid til å lage themes.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav tactus » tor 19.04.2007 21:56

Har merket meg at signaturen alltid er haket på hos meg her, mens den alltid er haket vekk på Mac1. Signaturen min er ikke spesielt sjenerende så jeg antar det går greit. :)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav ak » tor 19.04.2007 22:17

Det er fordi du har vært medlem her så lenge :)

Linux1.no kjørt postNuke i begynnelsen, og pnPhpBB lot deg stille på dette. Ser ikke på signaturen som noe problem nei, og jeg lar jo folk ha signatur hvis de absolutt må.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]