Mo i Rana?

Problemer med Mac1? Si fra her

Mo i Rana?

Innleggav Moldarin » søn 08.07.2007 14:12

Hei,

Jeg åpnet nettopp en ny tråd. (Som for fremtidig referanses skyld ikke har noe med Mo i Rana å gjøre.) Jeg stusset skikkelig over de relevante annonsene Google valgte å trekke frem:

[url=http://bildr.no/view/83578]Bilde
(større)[/url]

Er det veldig mange brukere fra eller med familie i Mo i Rana på dette forumet? o_O

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav sturla » søn 08.07.2007 18:11

Vi er ikke så mange fra Mo eller omegn her inne. Men det er 2-3 av oss som er rimelig aktive i forumet og har vært "medlemmer" her en stund. Men at det skal gi slike resultater var litt overaskende :-D

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Moldarin » søn 08.07.2007 18:22

Jeg studerte siden jeg så nøye for å finne ut hvor Google fikk referasen fra. Jeg klarte ikke å finne en skitt om Mo i Rana. Ikke har jeg tidligere søkehistorie med Mo i Rana heller.

Så det må en aktiv brukerbase fra Mo i Rana som herjer på Linux1. (:)

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav sturla » søn 08.07.2007 18:26

Nja. Vi er ikke så mange akkurat. Skulle gjerne sett at miljøet var større her oppe. Byen er på drøye 20 tusen, så det er ikke all verden å ta av. Det har vel noe med det å gjøre ;-) Men vi få som frekventerer her inne er rimelig aktive, selv om jeg ikke har bidratt så mye på en stund. Venter baby, så det har vel litt med det å gjøre. Tenker på litt andre ting også, annet enn Linux. Vanskelig. Men det går ;-)

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]