Nytt innlegg

Problemer med Mac1? Si fra her

Re: Den aller første iPod Nano

Innleggav Magnus IV » tor 03.01.2008 9:57

Jeg vet dette er helt feil tråd å skrive dette i, men jeg er så dr...t lei av å lete etter 'nytt innlegg'-knappen. Håper for all del jeg ikke er blind, men jeg får ikke trykket noe sted som gjør at jeg får laget et helt nytt innlegg i forumet. Er det browseren (Firefox 2.0.0.11) som spiller meg et puss?

Igjen, sorry for at jeg 'misbruker' denne tråden, men jeg må bare få spurt på et vis.
medlem i 210 måneder
 

Re: Den aller første iPod Nano

Innleggav TheRealChristoffer » tor 03.01.2008 12:19

Bruker safari jeg og finner den ikke selv -_-*

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Den aller første iPod Nano

Innleggav Magnus IV » tor 03.01.2008 14:53

ingen som kan fortelle hvor den 'nytt inlegg-knappen' er??
medlem i 210 måneder
 

Re: Den aller første iPod Nano

Innleggav JohnHart » tor 03.01.2008 15:06

Det heter Nytt Emne i dette forumet, og du bør jo hellst være i riktig forum etc. etc

f. eks:
Forum->Stasjonære->MacPro


Hvos du prøver å lage en helt ny seksjon i forumet så må du nok være admin, eller kjenne eller yttre ønske om det. Men det er nok av underforum her inne som skulle dekke de fleste behov :)
medlem i 198 måneder
 

Re: Den aller første iPod Nano

Innleggav Magnus IV » tor 03.01.2008 15:30

som jeg nevnte tidligere i denne tråden så var det ikke meningen å misbruke den, men jeg får ikke startet en ny tråd, så noe måtte jeg gjøre. :bitchin:

Når det gjelder 'Nytt Emne' så kan jeg av en eller annen grunn ikke finne den. Jeg har alltid trodd jeg har et godt øye, men her må jeg kaste inn håndkleet. Jeg har rullet opp og ned på siden for å finne noe, uten hell. En skulle vel tro det ville stå under verktøy, der hvor det står bl.a 'Avansert søk i forumet' osv osv... er det andre steder man bør lete?

Jeg har ikke hatt dette problemet tidligere, men i det siste har den blitt borte for meg.
medlem i 210 måneder
 

Re: Den aller første iPod Nano

Innleggav dng » fre 04.01.2008 15:13

Hva i huleste?

"Mener ikke å missbruke tråden"

Har du hørt om å lage en ny tråd? Jeg er temmelig ny her, men burde ikke noen moderatorer ta og fjerne postene når en person kommer og er kun Oftopic?

Kan en mod vennligst fjerne postene til spammeren? Det kan da ikke være vanskeligere å sende en melding til en admin/mod for å spørre om hvordan man lager nytt emne, jeg fant det ut, jeg er en nybegynner!

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Nytt innlegg

Innleggav iBjorn » fre 04.01.2008 16:31

Det er i tilfelle sin egen tråd han «spammer». Godt gjort, det.

Bilde

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

større skrift i iCal

Innleggav m4me » fre 08.08.2008 8:07

Jada - ny jeg og.. Det finnes ikke "dumme" spørsmål er høyt for meg. Jeg ER og en av de nye - og lette etter hvor nyeinnlegg knapp er i forumet.. Jeg ville gjerne vite om noen har forslag til større skrift i iCal. Så slapp jeg å hive briller på og av. Litt grønn på Mac :)
-----------------
Ooopps. Jada, fant ut. Ok.
Sist endret av m4me den fre 08.08.2008 9:13, endret 1 gang
medlem i 188 måneder
 

Re: Nytt innlegg

Innleggav TheRealChristoffer » fre 08.08.2008 9:13

den nytt inleggknapp var borte for meg en stund. helt seriøst!

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Nytt innlegg

Innleggav Haukevinge » fre 08.08.2008 11:11

Jeg får ikke opp den sorte knappen, men en grønn tekst der det står "legg til et nytt emne"..

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Nytt innlegg

Innleggav thomasb » fre 08.08.2008 16:34

Det stemmer. Bildet som er i denne tråden er fra det gamle forum-designet.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Re: Nytt innlegg

Innleggav Bente Lien » lør 25.04.2009 15:05

Jeg har samme problemet, leter etter "nytt innlegg-knappen" Men fant ut at jeg fikk gå inn denne veien heller, ved å svare på noe som andre har skrevet.
Det som jeg egentlig lurer på er om noen kan forklare meg hvordan jeg kan få importert mine VHS videopptak til min nye MacBook Pro
medlem i 179 måneder
 

Re: Nytt innlegg

Innleggav ak » lør 25.04.2009 16:25

Lenken er ikke tilgjengelig fra hovedsiden av forumet. Du må først gå inn i kategorien hvor du ønsker å opprette tråden, så vil lenken være lett å se.

Dette bl.a. for å øke sjansen for at folk tar en titt etter en eksisterende tråd om emnet før de oppretter ny.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron