Søk knapp

Problemer med Mac1? Si fra her

Søk knapp

Innleggav Laurel » lør 12.07.2008 16:29

Hei
Er det mulig å få en søk knapp ved siden av søk feltet? Irriterende å måtte dra fram tastatur når jeg f.eks. har copy paste noe jeg vil søke(sitter i sofaen og tastatur ligger normalt i skuffen.)
medlem i 200 måneder
 

Re: Søk knapp

Innleggav LOOM » lør 12.07.2008 16:57

Hvilket søkefelt? Spotlight? Safari?

For å søke så er det jo bare å merke teksten du vil søke på, høyreklikke på den merkede teksten og trykk "Søk med google" eller "Søk med spotlight". Du kan også Paste teksten inn i søkefeltet til Safari/Spotlight, merk teksten og høyreklikke. Så kan du også velge for å søke på den. Men som sagt så slipper du å copy&paste for å få til å søke, du bare søker på markert tekst hvor du nå finner teksten din.

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Søk knapp

Innleggav Laurel » lør 12.07.2008 17:07

Jeg laget tråden under teknisk på Mac1 så jeg mener en søkeknapp på Mac1 sidene.
medlem i 200 måneder
 

Re: Søk knapp

Innleggav LOOM » lør 12.07.2008 17:21

Beklager, så ikke ett-tallet bak Mac1 ved første øyekast. Trykk på "Avansert søk i forumet". Copy&Paste, og trykk søk.
Forresten så synes jeg en søkeknapp ødelegger designet her. Og hvertfall når du har alternative metoder så er det vel heller ikke noe vits?

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Søk knapp

Innleggav federico » lør 12.07.2008 18:05

Kunne jo for å ikke ødelegge designet bare kamuflert en "søkeknapp" i ordet "Søk:" før tekstboksen da som man kunne trykket på..? bare et forslag ;)
medlem i 190 måneder
 

Re: Søk knapp

Innleggav Laurel » fre 18.07.2008 9:44

Enig med deg federico
medlem i 200 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]