Mine foruminnlegg

Problemer med Mac1? Si fra her

Mine foruminnlegg

Innleggav macsam » tir 22.07.2008 19:29

Hvordan sletter jeg de gamle innleggene jeg har deltatt i( Mine foruminnlegg) eller går ikke det.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav Jon » tir 22.07.2008 19:30

Meg bekjent har en vanlig bruker kun mulighet til å slette det siste innlegget du har skrevet, uten å ta det høyere opp i systemet.

Hvorfor vil du slette ting du har skrevet?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav macsam » tir 22.07.2008 21:23

nei, ikke ting jeg har skrevet men alle innleggene som jeg har vært med på. de som kommer opp når du tryker på Mine foruminnlegg øverst på sida! Gidder ikke å ha ei kjempe lang liste med tråder som er avsluttet.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav Jon » tir 22.07.2008 22:45

Det er jo det som er poenget med lista, derav navnet. Du får ikke gjort noe med det nei, forruten å slette alle innlegg du har skrevet (noe du heller ikke få gjort uten videre).

Det er vel bare å la vær å bruke den funksjonen, hvis du ikke liker den?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav Mr.Moe » tir 22.07.2008 23:26

Støtter faktisk trådstarter her. Meiner det burde vere lov å få slette innlegg man ikkje vil ha på forumlista si. Trenger vell nødvendigvis ikkje å slette innlegget, men vertfall få det vekk fra forumlista.
medlem i 194 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav Jon » tir 22.07.2008 23:39

Altså, poenget med den funksjonen er å få en oversikt over nettopp ALLE innleggene du har skrevet. Vil dere ha en eller annen "favoritt-liste", får dere benytte dere av bokmerk-funksjonen som er på toppen av hver tråd. Der er det også mulig å slette som man vil.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav simen » tir 22.07.2008 23:41

Det å slette innlegg ville i alle fall ødelagt veldig mye for folk som i etterkant kommer for lete etter informasjon. Mange ganger finni gammel informasjon som fremdeles er relevant på forum etc. og hadde da være lite kult om alle hadde sletta innleggene sine.

Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav joebig » ons 23.07.2008 0:01

Kanskje ikke en "slett innlegg"-funksjon, men en funksjon som f.eks. "skjul inaktive tråder fra Mine foruminnlegg"...?

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav Mr.Moe » ons 23.07.2008 0:02

Eg snakker ikkje om å slette sjølve innlegget. Det er jo berre heilt idiotisk. Visst nokon har lyst å tømme forumlista si så burde de få lov til det.
medlem i 194 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav Jon » ons 23.07.2008 0:06

Du får sette i gang å skrive en plug-in til phpbb ;)

Men jeg skjønner ikke poenget, hvorfor ønsker du å slette innlegg fra den lista? Hvis du ønsker favoritt-tråder, så finnes den bokmerkefunksjonen, og der kan du legge til/slette som du vil.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav joebig » ons 23.07.2008 0:07

Ser nå at jeg postet litt for tidlig...
Øverst i alle trådene du har deltatt i, er det et valg som heter "Fjern abbonering". Kan dette være den funksjonen trådstarter etterlyser?

Edit:

Ser også at inne på "Mine foruminnlegg", helt nederst, kan en endre visningsvalg fra "Alle resultater" til f.eks. 1 dag...

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav Jon » ons 23.07.2008 0:12

Stop Abonnering går på mailvarsling.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav Mr.Moe » ons 23.07.2008 0:21

Man er vell moderator for noko. Det er vell dokke som har hovudansvaret for å gjere denne egentlig gode sida til forbrukerens beste. Om nokon har lyst til å tømme forumlista si, så burde vell dere oppfylle det. Kan vell ikkje ta så lang tid.
medlem i 194 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav macsam » ons 23.07.2008 0:25

Hallo igjen, var litt opptatt med å rense touchpad knappen, var noe gammel øl der tror jeg :rolls eyes:
Mye bra sagt her, jeg er jo seff ikke ute etter å slette innleggene fra forumet, men fra den Mine foruminnlegg lista MIN!! Jeg bruker denne(tror det er det som er meningen) når jeg skal sjekke nye bidrag til emner jeg er med på. Men det kan bli litt rotete med alle de gamle som jeg ikke er interessert i lenger. Capich?

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Mine foruminnlegg

Innleggav Jon » ons 23.07.2008 0:27

Jeg aner ikke hvor lang tid det vil ta å lage, men denne siden drives på frivillig basis, og ingen tar ut noe lønn her, så å bruke tid på å lage en funksjon som praktiskttalt eksisterer alt havner nok langt nede på prioriteringslista. Siden drives av to opensource prosjekter, nemlig Drupal og phpbb, så du kan som sagt bidra med å fikse ting selv.

Nå er det allerede nevnt bokmerkefunksjonen, samt at du kan filtrere ut resultater i bunn av "mine foruminnlegg" lista. Så jeg klarer ikke å se behovet. Den funksjonen du etterlyser, "ødlegger" jo den funksjonen den er tenkt å ha i utgangspunktet.

Macsam: Sjekk ut nederst i "mine foruminnlegg", der kan du filtrere på dager etc. Samt at du kan be om få mailvarsling på tråder du vil følge med i. (i tillegg så finnes bokmerkefunksjonen).

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Neste

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]