Opera og mac1.no

Problemer med Mac1? Si fra her

Opera og mac1.no

Innleggav Laurel » lør 08.11.2008 0:50

Når jeg har brukt opera en stund uten å avslutte "skikkelig" kommer jeg ikke inn på mac1.no uten å måtte avslute opera "skikkelig". Den står bare å prøve å loade siden uten at den kommer opp. Hvis jeg skriver inn ipod1.no adressen og deretter velger mac1 kommer jeg inn med en gang. Hvorfor er det sånn og hva kan jeg gjøre?
medlem i 200 måneder
 

Re: Opera og mac1.no

Innleggav Satan » lør 08.11.2008 1:08

Jeg har brukt Opera mye. Den opfører seg ofte litt rart. Synes Opera er veldig bra men det har noen "nykker" som jeg synes er vanskelige (slik du beskiver).

Har du prøvd FireFox?

Jeg begynte å bruke dette for noen uker siden. Er veldig overasket over hvor bra denne er. Vil absolutt anbefale hvis du er åpen for å prøve andre browsere enn Opera. Er faktisk den beste browserén jeg har brukt til dags dato.

Edit:
Se link:

http://www.mozilla-europe.org/en/firefox/

Mvh

Satan

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: Opera og mac1.no

Innleggav fredarn » lør 08.11.2008 1:15

Prødv å oppgradere til nyeste versjon?

Jeg har også merket en god del småfeil med Opera fra tid til annen (som krever at jeg restarter programmet), f. eks at enkelte nettsider har sluttet å fungere skikkelig..
Men Opera har så mange funksjoner som jeg er blitt 'avhengig' av, og ingen andre nettlesere jeg har prøvd klarer å erstatte Opera.
medlem i 217 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron