iCloud, problemer etter passordbytte

Problemer med Mac1? Si fra her

iCloud, problemer etter passordbytte

Innleggav leary84 » søn 18.12.2011 19:29

Fikk beskjed om å bytte passord forrige uke, 9.desember, men etter det sluttet mailen å fungerer på iPhonen, samt på macen. Jeg får opp at passordet er feil for brukernavnet. Når jeg logger inn på iCloud.com så kommer jeg inn på det nye passordet, men får fortsatt ikke opp mailen min. Får bare opp "Cannot load mail" når jeg har logget inn, men får opp alle kontakter osv. Noen som har vært borti samme problem? Vet ikke hvor jeg skal poste denne tråden, så det ble her.
Det har vært sånn her helt siden jeg måtte bytte til et passord med minst 8 tegn.

Får opp dette på mailen på macen "iCloud IMAP-tjeneren «p05-imap.mail.me.com» avviste passordet for brukeren"
medlem i 180 måneder
 

Re: iCloud, problemer etter passordbytte

Innleggav Mags » ons 18.04.2012 22:57

Oppplever lignende problem her nå på den ene av familiens iCloud kontoer.
Løste dette seg for deg, eller gjorde du noe lurt for å fikse problemet?

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: iCloud, problemer etter passordbytte

Innleggav budbringeren » tor 19.04.2012 3:52

Hei,
Jeg har også hatt problemer med icloud i det siste, men da problemer som at jeg stadig må skrive passordet(uten å få beskjed om at det var ugyldig). Merket også at jeg ikke hadde ordentlig sync, blant annet ved at jeg la inn bilde på en kontakt i adresseboken i macen, men at det ikke ble syncet med iphonen.

Jeg slettet iCloud fra macen hvorpå hentet den ned på nytt. Og i iphonen logget jeg meg ut uten å slette, og etter det fungerer det fint. Kanskje det vil fikse ditt problem.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]