Ønsker tilbud på programmering av app til IOS

Diskuter dine og andres prosjekter. Alt fra Widgets til programmer.

Ønsker tilbud på programmering av app til IOS

Innleggav redneck » tir 16.10.2012 10:03

Hei!

Jeg ønsker et ca overslag på programmeringsbistand til en ios app. Jeg har aldri laget en app før, så er det sagt. :)

Appen vil i hovedsak involvere et spørreskjemaformat der svar vil bli knyttet opp mot hverandre for å gi ett spesifikt resultat (tenk type "hvem er du i simpsons" quizzene på din side eller hva det nå er). Appen er dog noe mer komplisert da den vil innebære å sammenfalle medisinske symptomer til ett diagnostisk forslag. Det vil involvere et sted mellom 10-20 diagnoser, men i generelle trekk.

Jeg vil står for all tekst og jeg vet hvordan hvert bilde skal se ut.

Designmessig vil det ikke involere noe hokus pokus fancy greier, kanskje en animert tittel så hvis du har kompetanse på design av slikt så er jo det et pluss.

PM meg hvis dette virker interessant for deg og spør gjerne hvis det trengs mer info! :)
medlem i 137 måneder
 

Re: Ønsker tilbud på programmering av app til IOS

Innleggav swape » tir 13.11.2012 10:22

Jeg har jobbet med sånne ting før for (NSB,Gjensidige,BOS,Snapdrive og TV3)
.. det du må lage er en HTML5 web-app.. der du kan bruke samme portalen til alt fra mobiler til desktop eller ipad.
Det du trenger egentlig er en web-applikasjon der du kan putte inn teksten på spørsmålene og svarene. og systemet tar av seg resten. det er noe jeg kan ;)

Ta kontakt his du er intresert.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 


Returner til Utvikling på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]