Yosemite DP2 umulig å installere

Diskuter dine og andres prosjekter. Alt fra Widgets til programmer.

Yosemite DP2 umulig å installere

Innleggav Runter vom Sofa » søn 29.06.2014 19:59

Jeg har nettopp meldt meg på Ios-utviklerprogrammet hos Apple. Jeg får tilgang til OS X Yosemite developer preview 2 via en kode man løser inn i Mac app store.

Koden ble innløst og DP2 ble lastet ned i Mac app store (altså ikke som noen pakke som plasseres på skrivebord, i nedlastingsmappe eller annet sted på maskinen).

Vinduet for å starte nedlastingen ble automatisk åpnet. Men da jeg klikket på knappen for å starte installeringen av OS-et, lukket vinduet seg og alle spor av installeringsmuligheter forsvant. Siden DP-et ble lastet ned via Mac app store, var det ikke noe Installer-program som var åpent. Det bare forsvant.

DP-et viste seg å ligge under Kjøp i Mac app store – men når jeg klikker på det, får jeg beskjeden «Produktet er ikke tilgjengelig / Produktet du ba om, er for øyeblikket ikke tilgjengelig i den norske butikken.»

Jeg har for øvrig ikke installert DP1 og skjønner heller ikke hvordan jeg skal få gjort det.

Noen som har noen vink å gi for å løse dette? Mener å ha lett bra på Internett, men ofte ligger løsningen rett foran meg uten at jeg ser den. På forhånd takk!
medlem i 208 måneder
 

Re: Yosemite DP2 umulig å installere

Innleggav jerry.c.bush » søn 29.06.2014 20:52

Installeringsfilen skal ligge i programmer mappen på din maskin.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 


Returner til Utvikling på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron