tar lang tid å få appen min Review

Diskuter dine og andres prosjekter. Alt fra Widgets til programmer.

tar lang tid å få appen min Review

Innleggav emro123 » ons 10.09.2014 10:56

Hei, jeg har sendt min app til apple. det står Waiting for review. og det har det stått i 10 dager. noen som vet hva som kan være feil?
medlem i 147 måneder
 

Re: tar lang tid å få appen min Review

Innleggav troffen » ons 10.09.2014 11:37

Min erfaring er at det start sett går ganske nøyaktig 7 døgn i "waiting for review", men har opplevd at det har gått litt lengre tid noen ganger.
Sikkert mange som må oppdatere apps nå før iOS8 blir lansert, så det kan jo være kø :-)
medlem i 198 måneder
 

Re: tar lang tid å få appen min Review

Innleggav Jørnan » ons 10.09.2014 15:49

Er dette din første app? Apple kjører definitivt et slags køsystem med prioriteringer, og hvis det er din første app så blir den nok fort nedprioritert, da mange etablerte apps skal oppdatere til iOS 8 nå.

Btw, jeg mener å huske at noen gjorde statistikk på de som kun ventet på å få sin app vurdert og de som sendte e-post til Apple og spurte om de snart var ferdige med prosessen. Resultatet var at dersom du maser på Apple så blir du nedprioritert. Så hvis du vurderer å spørre dem hvorfor det tar så lange tid så bør du nok vente med det :)
medlem i 177 måneder
 

Re: tar lang tid å få appen min Review

Innleggav emro123 » tor 11.09.2014 21:47

Okei! Ja det er min første app til iOS 7! Brukt litt over 11 dager nå! Får bare ta den tid det tar. Noen som vet hva jeg gjør får å få den over på iOS 8?
medlem i 147 måneder
 

Re: tar lang tid å få appen min Review

Innleggav emro123 » fre 12.09.2014 23:49

jeg fikk error. rødt altså. og denne meldingen:

Reasons

2.12: Apps that are not very useful, unique, are simply web sites bundled as Apps, or do not provide any lasting entertainment value may be rejected 
10.6: Apple and our customers place a high value on simple, refined, creative, well thought through interfaces. They take more work but are worth it. Apple sets a high bar. If your user interface is complex or less than very good, it may be rejected
----- 10.6 -----

We found several screens of your app were crowded and/or laid out in a way that made it difficult to use your app or complete tasks within your app.
Specifically your app mainly links out to websites, no back button integration to return to the main menu.
Please see the attached screenshots for more information. These screenshots represent some examples of this problem but may not represent all instances of this issue.

Please revise your app to ensure the content and controls on the screen are easy to read and interact with. For more information, review the following resources on the iOS Dev Center:

- UI Dos and Don'ts

- iOS 7 UI Transition Guide

- iOS Human Interface Guidelines

- UIKit User Interface Catalog


2.12
We further found that your app only provides a very limited set of features. While we value simplicity, we consider simplicity to be uncomplicated - not limited in features and functionality.
We understand that there are no hard and fast rules to define useful, but Apple and Apple customers expect apps to provide a really great user experience. Apps should provide valuable utility, draw people in by offering compelling capabilities or content, or enable people to do something they couldn't do before or in a way they couldn't do it before.

We encourage you to review your app concept and evaluate whether you can incorporate additional content and features to provide a more robust user experience. For information on the basics of creating great apps, watch the video "The Ingredients of Great Apps".
Screenshot_0.png
Screenshot_2.png
Screenshot_3.png
Screenshot_1.png
medlem i 147 måneder
 

Re: tar lang tid å få appen min Review

Innleggav Jørnan » lør 13.09.2014 10:29

Hvis du har brukt Auto Layout godt så er det i utgangspunktet ingenting som må gjøres for å tilpasse iOS 8.

Det står jo forklart ganske rett frem hva du må utbedre. Hvis du er usikker så kan du laste opp de vedlagte screenshot-ene for å få litt veiledning :-)
medlem i 177 måneder
 

Re: tar lang tid å få appen min Review

Innleggav emro123 » lør 13.09.2014 13:25

Noen som har forslag til hvordan jeg kan lage en best mulig app? er bare til en ungdomsklubb
medlem i 147 måneder
 

Re: tar lang tid å få appen min Review

Innleggav Jørnan » lør 13.09.2014 15:44

Du spør veldig bredt nå. Først må man nesten vite hva du ønsker å oppnå. "Best mulig app" kan være hva som helst. Som sagt så kan det hjelpe om du laster opp screenshot-ene som er nevnt ovenfor. Da går det an å se på hva som kan forbedres og kanskje forstå hvorfor Apple ikke godkjente appen. Hvilken funksjonalitet som kan implementeres avhenger også av hva denne ungdomsklubben gjør :)
medlem i 177 måneder
 


Returner til Utvikling på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron