Lyst å hjelpe oss fattige? :D (LØST)

Kategori overført fra Linux1

Re: joomla

Innleggav LuiGi » lør 08.07.2006 13:38

dajomu skrev:Jeg bruker joomla, men er ikke fornøyd i det hele tatt. Den er alt for tungvindt å bruke. Jeg ville ha forsøkt med Drupal istedet.


Jeg bruker drupal på min egen løsning som hjemmeside, og liker ikke systemet selv der, ja joomla/mambo var litt tunge etter min mening også. men det er vell også en vanesak. Men dette er ikke det som er spm mitt, spm mitt ligger forsatt om noen kan hjelpe meg å lage en slik "modul"..??

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Chris » lør 08.07.2006 17:27

Nå har jeg bare prøvd php/cpg-nuke, dragonfly og cms simple. Men vil tro at det du leter etter lett kan fikses med en liten html modul (hvis det finnes i joomla). Det var jo bare scoren som skulle legges ut hvis jeg forstod deg rett?

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav olear » lør 08.07.2006 19:39

Hvis man skal lage en "modul" til f.eks Joomla må man først vite hva som skal vises, og ikke minst; hvor henter man infoen fra.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav LuiGi » lør 08.07.2006 20:00

Chris skrev: bare scoren som skulle legges ut hvis jeg forstod deg rett?
Jeg vil at navnet den skal vises slik : i4L Vs linuz1 = 4-5
Der jeg skal ha muligheten til å skrive inn i4L og Linux1 og "påengene"..

Vist dere ser på siden http://itsgaming.org/ , så ser dere der det står "Matcher". slik vil jeg ha på siden min, bare at jeg har muligheten til å kunne legge inn hvem vi spilte mot, samt påengene..

olear skrev:Hvis man skal lage en "modul" til f.eks Joomla må man først vite hva som skal vises, og ikke minst; hvor henter man infoen fra.
Infoen skal jeg fylle ut selv, om dette skrives om til en database, eller som en *.txt fil, det går for det samme for meg :D

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav olear » lør 08.07.2006 20:08

Da anbefaler jeg at du sjekker ut FacileForms eller MosForms. Dette er rammeverk som gjør det enkelt å lage skjemaer mot databaser, også hvordan man skal vise informasjonen etterpå.

Krever ikke noe kunnskap innen programmering (Hvordan databaser fungerer er en fordel).

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav ak » lør 08.07.2006 22:03

Basert på det du har sagt nå ser jeg ikke poenget med å lage en spesiell modul for å legge det inn i en database. Det er like enkelt å lage seg en HTML-tabell i en notepad og fylle inn / kopiere denne for hver match.
Sist endret av ak den søn 09.07.2006 0:33, endret 1 gang

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav LuiGi » søn 09.07.2006 0:20

jeg fant faktisk moduler for dette etter langt og lenge.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Forrige

Returner til Utvikling i Linux



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]