Kan du PHP og CSS?

Kan du PHP og CSS?

Innleggav magnum81 » tor 07.07.2011 11:05

Hei,

Ett nytt forumsmedlem her :-)

Er det noen som vet hvor man finner mennesker som kan både php OG css? Jeg trenger nemlig å komme i kontakt med en slik person.. De er visst mer sjeldne enn hva jeg først trodde..

Alle tips mottas med stor takk :-)

GOD SOMMER!!
medlem i 152 måneder
 

Re: PHP OG CSS?

Innleggav olovholm » fre 08.07.2011 23:13

Jeg kjenner til både css og php, og vet om mange som har samme skill-set. Tror det ikke skal være sååå vanskelig å finne noen. :-)
medlem i 219 måneder
 

Re: PHP OG CSS?

Innleggav magnum81 » tir 12.07.2011 10:25

Dette er jo flott :-)

Hvordan konkret kommer jeg i kontakt med dere da? Jeg representerer noen som trenger utviklere med nettopp denne kompetansen..
medlem i 152 måneder
 

Re: PHP OG CSS?

Innleggav kolby » tir 12.07.2011 10:36

Hvis du skriver litt om hva det gjelder så er det større sjanse for at noen med kompetansen viser interesse. Det er veldig mange som kan både PHP og CSS, men på grunn av varierende kunnskap så blir det vanskelig for folk å vite om de er kvalifiserte nok.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: Kan du PHP og CSS?

Innleggav magnum81 » tir 12.07.2011 13:40

Takk for innspill. Litt mer informasjon:

Selskapet leverer innholdsforvaltning, design og konsulenttjenester for internett. Deres egen publiseringsløsning, som er basert på åpen teknologi og åpne standarder, står sterkt i markedet. Løsningen brukes av flere av Norges største selskaper og organisasjoner.
Selskapet har et solid fundament med en imponerende kundeliste, men ønsker å bli mye større.

Som en del av denne ekspansjonen ønsker selskapet å ansette en ny utvikler. Personen skal først og fremst kode løsninger (php og css). Utover å kode må personen også være komfortabel med å delta på kundemøter og presentasjoner som ”teknologialibi”.

Send meg en mail på magnus@headhunt.no hvis du ønsker mer informasjon!

God sommer!

ps:Jeg håper på ikke alt for tekniske spørsmål... Min "kodekompetanse" er ganske begrenset ;-)
medlem i 152 måneder
 

Re: Kan du PHP og CSS?

Innleggav Ray Rosenbalm » lør 23.07.2011 7:17

PHP og CSS-kode på løsningen for meg er så hardt, er veldig profesjonelle, jeg trenger hjelp med dette. :-)
medlem i 152 måneder
 


Returner til PHP



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]