Samarbeidspartner Designer Utvikler Programmerer

Samarbeidspartner Designer Utvikler Programmerer

Innleggav Ripfoily » tor 14.04.2011 10:20

Hallo!

Begynner med å smått introdusere meg selv. Jeg heter David, er i midten av 20-åra og ser på meg selv som en amatør designer/idéutvikler/tenker osv. I det siste har jeg hatt så mange ideer at jeg enkelt og greit måtte sette meg ned å gjøre noe med det.
Drev smått med websider for 5-6 år sida og tenkte at Xcode kanskje ikke skulle bli så komplisert – og jeg leste jo at det var enkelt – men det var ingen som sa at det var kun for folk som allerede kunne programmere godt. Har allerede brukt en god del timer og blir ikke kjempemye klokere, men litt har jeg skjønt. Og jeg har forsåvidt ingen planer om å akkurat gi meg, men ser at tiden ikke alltid strekker til i forhold til planene som alltid dukker opp.
Sykt nok har jeg verken iPhone eller iPad, men har en 1g iPod Touch og har lekt meg med mye med de to førstnevnte. Og med planer om å plukke opp en iPad etterhvert, så håper jeg ikke dette skremmer deg bort allerede. a

La meg komme til søknadsdelen av dette innlegget. Siden jeg sitter på i alle fall to veldig gode ideer som potensielt kan tjene inn noe om ikke mye penger, og et design som trenger en programmerer, så ser jeg at den smarteste løsningen er å finne meg en samarbeidspartner - en som faktisk kan Xcode programmering godt. Kanskje du selv sitter på en del gode ideer; to hjerner tenker bedre enn en. ;)
Sammen vil vi designe og idéutvikle apps for iPhone og iPad. Kanskje til og med for Mac og andre smartphones som Android hvis dette er noe du kan.
Mens du tar deg av programmeringen vil jeg ta på meg ansvaret for å skrive om produktet, markedsføre det, spre ordet og prøve meg på det formelle papirarbeidet rundt. Skjønt jeg er også amatør på dette feltet, men har tid og krefter til å utforske dette temaet og gjøre meg kjent.

På denne måten skal vi sammen designe og utvikle gode apps som folket der ute er villig til å betale penger for å bruke. Er vi så heldige å skyte gullfuglen kan vi virkelig gjøre god butikk. Vi er et team som skal gjøre dette sammen, så vi vil dele overskuddet 50/50.

Jeg ser helst at du bor i Oslo eller omegn sånn at vi lett kan treffes over en kaffe og prate, og så begynne å lage noe sammen om vi slår an tonen. Om du ikke bor akkurat i Oslo, så send meg uansett en melding så jeg vet om deg og kanskje det går an å få til noe for det.
Alder er ikke av så stor betydning, men om vi er på ca samme alder er det kult og antakelig lettere for et samarbeid. Det som derimot er av stor betydning er om du kan programmere. Det er derfor ønskelig at du kan vise til 2++ apps som du har lagd og som fungerer som du vil. Har simulator på maccen fra Xcode og som nevnt: En iPod Touch 1g (oppdatert til nyest tilgjengelig versjon).

Om dette høres ut som noe du kan tenke deg å bli en del av så for all del send meg en melding her inne med litt info om deg selv. Som nevnt så er planen å gjøre dette stort! Kanskje ikke med det første, men langtidsplanene er store og jeg trenger deg for å gjøre dette!

Mvh

David!


(jeg ser at det er flere som har lagt ut lignende innlegg, og jeg håper ikke jeg bryter noen regler som følge av dette. Men jeg håper at med mine ambisjoner og drivkraft sammen med deg vil drive deg til å ta kontakt med nettopp meg for å gjøre dette.) :)
medlem i 156 måneder
 

Returner til Programmering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]