Spennende prosjekt, trenger programmerer (mot betaling ofc)

Spennende prosjekt, trenger programmerer (mot betaling ofc)

Innleggav Teknikk24 » tir 31.01.2012 10:19

Hei!

Jeg søker en/ei som kan bistå meg i utvikling av et konsept som skal forenkle hverdagen for en haug av bedrifter. Konkret trenger jeg en programmerer som kan lage en app (til android) som må snakke med et klientprogram på en PC. Alt må konstrueres.

Mulighet for fast jobb etterhvert som kundemassen øker på, og selvfølgelig kontaktoppgjør for selve jobben. Ved interesse kan alternative betalingsløsninger (opsjon, provisjon) diskuteres.

Teknikk24 holder til i Lillestrøm, så ønsker primært kontakt med mennesker i Oslo/Akershus. For å ikke avsløre konseptet vil jeg ikke fortelle for mye her inne, men jeg kan allikevel nevne noen punkter:
- Klientprogram må ha mulighet for å lagre oppføringer i en database (hva slags database som helst)
- Klientprogrammet må kunne sende data til en android app
- Android app'en må kunne sende data til klientprogrammet (gjerne ved at klientprogrammet påkaller det)

Jeg er overbevist om at hvis du er en programmerer med basiskunnskaper og et ønske om å lære kan vi finne en genial løsning for oss begge. Denne idèen har stort potensiale, og kan være en gullgruve!

Ta kontakt hvis du er interessert. Jeg kan nås pr. epost (kristoffer@teknikk24.no) eller tlf (45 48 79 19) mellom kl. 07.00 og 20.00.
medlem i 146 måneder
 

Re: Spennende prosjekt, trenger programmerer (mot betaling ofc)

Innleggav Kastnes » ons 01.02.2012 14:43

Sendt deg mail :)
medlem i 154 måneder
 


Returner til Programmering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere