Respons på Android-applikasjon

Respons på Android-applikasjon

Innleggav stream-media » man 07.05.2012 21:08

Hei,

Jeg har til ikke funnet noen norsk TV-guide som fungerer bra på Android-nettbrett, så jeg er i ferd med å utvikle en selv. Applikasjonen fungerer på mobiltelefoner med liten skjerm også, men er hovedsakelig rettet mot tablets.

Dersom det er noen av dere som eier en Android-tablet eller Android-telefon, så ville jeg satt stor pris på om dere ville testet applikasjonen og gitt tilbakemelding på hva dere syns. Noen forslag til forbedringer/endringer?

En uferdig utgave av applikasjonen kan lastes ned herfra: http://dl.dropbox.com/u/2954934/Android ... -1.0.5.apk
Bilde

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 142 måneder
 

Re: Respons på Android-applikasjon

Innleggav jay.app » tor 28.06.2012 8:37

Hei

lastna apk. (Android 2.1) men fikk error. "Stoppet uventet"
medlem i 141 måneder
 

Re: Respons på Android-applikasjon

Innleggav Macini » tor 28.06.2012 8:50

Kjører ICS 4.0.4 og fikk meldingen "TV-program Norge har dssverre stoppet."

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Respons på Android-applikasjon

Innleggav stream-media » tir 03.07.2012 17:12

Hei,

Jeg har gjort noen endringer nå og lastet opp ny versjon: http://dl.dropbox.com/u/2954934/Android ... -1.0.5.apk

Kunne dere prøvd å laste ned på nytt?

Brukerens avatar
medlem i 142 måneder
 

Re: Respons på Android-applikasjon

Innleggav Macini » tor 05.07.2012 22:07

Denne gangen har den startet opp og viser kanalene, skal teste litt i helgen og gi deg tilbakemelding etter helgen.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Respons på Android-applikasjon

Innleggav stream-media » tir 10.07.2012 23:56

Applikasjonen er nå lagt ut på Play Store, i tilfelle dere vil motta oppdateringer for nye versjoner automatisk: http://play.google.com/store/apps/detai ... .stream.tv

Brukerens avatar
medlem i 142 måneder
 

Re: Respons på Android-applikasjon

Innleggav Brakkvatn » tor 12.07.2012 10:47

Eg lasta ned appen frå Google Play. Den virker som noko eg kunne tenkt meg å bruke etterkvart. Om eg får kome med forslag, så gjer eg det her:
- Eg saknar moglegheit for å sjå kva som kjem seinare på dagen.
- Det tek litt tid å laste inn programmet for dagen. Kan dette gjerast i bakgrunnen medan berre det noverande programmet lastast inn med ein gong?
- Søkefunksjon hadde vore stas!

Utviklar du denne appen i ein open source modell eller? I så fall kunne eg vore interessert i å sjå på koden og kanskje bidra litt.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Respons på Android-applikasjon

Innleggav stream-media » man 16.07.2012 23:27

Hei, takk for respons :-)

- Det vil bli lagt til mulighet til å vise programmet for enkeltkanaler slik at man enkelt kan navigere seg frem til kveldens program for hver enkelt kanal.
- Det tar per i dag for lang tid å laste inn nåværende program. Dette er noe som det jobbes med å forbedre til en raskere løsning.
- Søkefunksjon er planlagt inn i en kommende versjon.

- Nei, applikasjonen utvikles dessverre ikke som open source.


Brakkvatn skrev:Eg lasta ned appen frå Google Play. Den virker som noko eg kunne tenkt meg å bruke etterkvart. Om eg får kome med forslag, så gjer eg det her:
- Eg saknar moglegheit for å sjå kva som kjem seinare på dagen.
- Det tek litt tid å laste inn programmet for dagen. Kan dette gjerast i bakgrunnen medan berre det noverande programmet lastast inn med ein gong?
- Søkefunksjon hadde vore stas!

Utviklar du denne appen i ein open source modell eller? I så fall kunne eg vore interessert i å sjå på koden og kanskje bidra litt.

Brukerens avatar
medlem i 142 måneder
 

Re: Respons på Android-applikasjon

Innleggav stream-media » tor 09.08.2012 22:29

Jeg har lagt til Twitter-feed i applikasjonen nå:
Bilde
Hva syns dere om denne funksjonaliteten? Ny versjon kan lastes ned fra https://play.google.com/store/apps/details?id=no.stream.tv

Brukerens avatar
medlem i 142 måneder
 

Re: Respons på Android-applikasjon

Innleggav RobinMills » tir 25.12.2012 8:46

I don't care




---------------------------
Get Applause from Homeland Season 2 DVD to Customers, Win a New DVDs World For Them
medlem i 140 måneder
 


Returner til Programmering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]