Workshop iOS Programming

Workshop iOS Programming

Innleggav Finhey » ons 19.06.2013 9:15

Hei

Jeg vil satse på iOS programmering og lage apps for iphone/ipad.

Er det noen i Oslo område som er interessert i studere sammen i en workshop for å god og solid læringskurve i programmering.

Jeg er helt på bunnen og vil klatre oppover, synes det er dyrt å delta på kurser og kursene er 2-3 dager som ikke er nok for meg.

Klar for å bli kodehode, er du også?

:-) :-) :-)
medlem i 129 måneder
 

Re: Workshop iOS Programming

Innleggav Janjaya » fre 05.07.2013 15:41

Jeg er dessverre ikke i Oslo, men på denne nettsiden finner du mange gode (gratis) bøker for iOS programmering. it-ebooks.info
medlem i 174 måneder
 

Re: Workshop iOS Programming

Innleggav i-Simen » fre 05.07.2013 20:04

Jeg vil ikke si du trenger noe workshop eller lignende, bruk heller internettet. Jeg var for ett og ett halvt år siden helt ny på programmering, og begynte som deg, med iOS og Objective-C. Jeg klarte i løpet av det kommende halvåret å lære meg røft Objective-C, og delvis noe av iOS SDKen. Det var ganske hardt i starten, men det ligger så mye stoff om dette på nettet, så hjelpen var ofte nær.

Jeg utviklet meg mer og mer som utvikler, og lanserte flere applikasjoner det året (to av dem er åpen kildekode hvis du vil se på dem, de ligger på min Bitbucket. De er dessverre ikke på App Store lengre. Grunnen er fordi jeg ville fokusere på andre ting).

Så etter det ville jeg prøve noe nytt, som sagt over, så jeg begynte med Java. Og nå for tiden utvikler jeg spill med Java og OpenGL. :)

Tipset jeg vil gi til deg iallefall, er at det trengs bare disiplin, og litt lærevilje. Jeg vil si at jeg er en ganske stødig utvikler nå, uten noe annen hjelp enn fra nettet.

Lykke til ;)

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 


Returner til Programmering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron