Søker programmerer til prosjekt

Søker programmerer til prosjekt

Innleggav StickyIcky » ons 28.08.2013 17:33

Hei!

Jeg og en venn av meg har i lang tid planlagt en app som kan bli en stor suksess, forr oss som eiere, designere og programmerere økonomisk, samt. hjelpe hver og en som er bruker av appen. Vi har hatt en programmerer på saken, men han måtte da legge fra seg prosjektet da han ble hyret inn som fulltidskonsulent for politiet.

Det vi har pr. nå er en full detaljplan om hvordan appen skal fungere, design, og en backendløsning laget av vår forrige programmerer, derav en server som lagrer alt av opplysninger og pushnotifications basert på gps-lokalisering.

Ettersom vår kjære programmerer ikke har tid til å lære seg å kode Objective-c i XCode ønsker vi derfor en ny person velkommen på laget. Vi kan tilby 33% av aksjene vi får ved opprettelse av AS, og 33% av inntektene ved eventuelle salg.

Hva appen går ut på, kan jeg ikke si her. Men dersom du er interessert i et hobbyprosjekt som kan være bærekraftig videre økonomisk og har en interesse for programmering, så ønsker vi å høre fra deg.

Mer informasjon blir gitt ved kontakt!

Mvh
StickyIcky,
iScape CEO
medlem i 179 måneder
 

Re: Søker programmerer til prosjekt

Innleggav StickyIcky » tir 01.10.2013 16:45

Søker enda. Er du rette mann/kvinne for prosjektet? For mer uforpliktende info ta kontakt på PM
medlem i 179 måneder
 

Re: Søker programmerer til prosjekt

Innleggav StickyIcky » ons 13.11.2013 1:44

. Kom igjen!


Sist flyttet til topp av StickyIcky den ons 13.11.2013 1:44
medlem i 179 måneder
 


Returner til Programmering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]