Skyhook Wireless – Locate me google maps

Skyhook Wireless – Locate me google maps

Innleggav NamKeng » søn 17.02.2008 20:37

hei
jeg har vært litt i kontakt med Skyhook Wireless, steve snakket om de under keynoten da han presenterte locate me funksjonen i google maps.

fikk mail ganske nettop om en enkel webfunksjon de har laget for å legge til accesspoint.
Det går ut på at du søker adressen hvor Accesspointet er, og så skriver du in MAC adressen til Accesspoint (trådløs sender)

husk; MAC adresse til trådløs sender
og hvor det befinner seg

http://www.skyhookwireless.com/howitworks/submit_ap.php

Ryan:
Thanks for you interest in helping us build our database of Wireless Access Points. We are more than happy to have you submit your home or office AP so that we can better serve you.

We have setup a form to make this process simpler for you. You can view the form and submit your information by going to: http://www.skyhookwireless.com/howitworks/submit_ap.php

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Skyhook Wireless – Locate me google maps

Innleggav taG » fre 11.04.2008 20:18

Dette er jo glimrende, men det ser ikke ut som om det har begynt å poppe opp blå flekker i dekningskartet for Norge riktig ennå? Fikk funksjonen til å fungere på min iPod touch i Coventry for første gang i dag ^^

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: Skyhook Wireless – Locate me google maps

Innleggav NamKeng » fre 11.04.2008 20:26

selv har jeg aldri fått brukt det, men gir de nye accesspoint noen ganger i uken.
får håpe det kommer noen flekker i norge.

prøvde locate me nå nettop, er lenge siden jeg sendte adressen til mitt AP, og det kom jo en stor ring rundt huset :) det virker og det hjelper og sende AP til de.

kom igjen dere også!! Alle AP hjemmenett, jobbnett kom igjen

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Skyhook Wireless – Locate me google maps

Innleggav Ronnien » fre 11.04.2008 20:48

Da har jeg gitt mitt bidrag. Så nå er det ihverfall 1 punkt i Haugesund :)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Skyhook Wireless – Locate me google maps

Innleggav Evvrom » søn 13.04.2008 12:51

Genialt.
Tipper de venter med å legge inn informasjon om dekningsområde til de har en stor nok "flekk" på kartet de kan merke av så her må alle hjelpe til :-)

Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 


Returner til Widgets/Gadgets



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron