[L]Feilvisning av i1-sider på forsiden

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

[L]Feilvisning av i1-sider på forsiden

Innleggav Bircoff den andre » tir 06.11.2007 10:36

Når jeg er på forsiden på mac1.no, viser det innlegg fra linux1.no, og ipod1.no, på høyre side av skjermen. Er det mulig å fjerne dette o.l.??
medlem i 207 måneder
 

Re: Feilvisning av i1-sider på forsiden

Innleggav Bonna » tir 06.11.2007 14:24

http://mac1.no/node/5808

Her står det litt om v4, blant annet:
* Alle forumene er nå slått sammen (Mac1, iPod1, Linux1, Kreativ1 og Dev1)
* Du velger selv hvilke forumkategorier DU intereserer deg for. Er ikke Linux din greie? Et enkelt valg i "Min konto" vil skjule de kategoriene du ikke ønsker
* I "Siste fra forumet" har du også samme valgfrihet. Du ser kun det siste fra forumet i de kategoriene du selv ønsker. Ikke mer, ikke mindre.

Så ja, du kan endre dette, så det er ikke noen feil.
medlem i 244 måneder
 

Re: Feilvisning av i1-sider på forsiden

Innleggav admin » tir 06.11.2007 14:46

Vi har en feil som gjør at siste fra forum ikke vises på forsiden av Mac1. De andre Linux1, iPod1, Kreativ1 etc. er RSS-feeds fra sidene og har ingenting med siste fra forumet å gjøre.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Feilvisning av i1-sider på forsiden

Innleggav Bircoff den andre » tir 06.11.2007 14:57

Jeg har valgt bort visning av både ipod1 og linux1, men de vises på høyre side alikevell.

burde selvfølgelig presisert dette tidligere. beklager det.
medlem i 207 måneder
 

Re: Feilvisning av i1-sider på forsiden

Innleggav ak » lør 10.11.2007 3:11

Rimelig sikker paa at dette er en misforstaaelse som admin sier, hva som filtreres i forumet og nyhets-blokkene (ikke filtrert) paa forsiden. Setter til [L] for aa rydde opp i bug-listen, du kan endre dette og bumpe traaden dersom jeg tolker deg feil.

Trykk paa noen av linkene paa forsiden, saa ser du at de leder til nyheter, ikke forum.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron