[L?]Endre passord, Min profil < registreringsdetaljer

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

[L?]Endre passord, Min profil < registreringsdetaljer

Innleggav Gaupa » tir 06.11.2007 21:35

Jeg får feilmelding istedet for bekreftelse ved endring av passord. Passordet ble likevel endret. Det ser ut som den samtidig sjekker avatar-endring, men "Din avatar" ligger jo som egen fane / eget valg. Samme feil kan gjenskapes ved å trykke OK, uten bilde, under "Din avatar"

Kode: Merk alt
Generell feil
SQL ERROR [ mysqli ]

Column 'picture' cannot be null [1048]


Edit: Neste gang måtte jeg logge inn med mitt gamle passord! Passordet for innlogging ble altså ikke endret. MEN når jeg nå prøver å endre passordet, må jeg bruke det nye under "nåværende passord". Snålt. Kan virke som det er to passord-register?
Sist endret av Gaupa den tor 08.11.2007 23:54, endret 2 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Endre passord, Min profil < registreringsdetaljer

Innleggav lhalvorsen » tor 08.11.2007 4:01

Jeg opplever det samme! Når jeg skal logge inn nå må jeg bruke det aller første passordet som jeg fikk tilsendt i velkomstmailen fra mac1. Og det er neimen ikke lett å gå rundt og huske utenatt! Men når jeg prøver å skifte passord får jeg besked om at jeg har skrevet feil passord under "nåværende passord", uansett om jeg skriver det gamle eller mitt nye.

Mystisk...

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Endre passord, Min profil < registreringsdetaljer

Innleggav KDN » tor 08.11.2007 4:17

Fikk samme feilmelding selv, her er et bilde:
Bilde

EDIT: Jeg prøvde riktignok å endre epost adressen som jeg er registrert med, men fikk samme feilmelding.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: Endre passord, Min profil < registreringsdetaljer

Innleggav gedde » tor 08.11.2007 13:58

Får samme meldingen når jeg velger forumutvalget, men det var dere sikkert klar over...

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Re: Endre passord, Min profil < registreringsdetaljer

Innleggav ak » fre 09.11.2007 5:12

Hei, prøv igjen?

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Endre passord, Min profil < registreringsdetaljer

Innleggav lhalvorsen » fre 09.11.2007 7:36

Nope, sorry...

Passordet du skrev inn er feil

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Endre passord, Min profil < registreringsdetaljer

Innleggav ak » lør 10.11.2007 2:57

lhalvorsen: Husket du aa oppgi det gamle passordet ditt i det nederste feltet? Hvis det ikke funker kan du resete passordet ditt her: phpbb/passwdreset (det kan godt vaere det samme som foer, men det skal sette verdien i baade Drupal og phpBB). Jeg gjettet paa Mac1.no, men du kan bruke den siden du er logget inn paa.

Dersom det er andre som har samme problem, at det gamle passordet ikke blir akseptert, saa si gjerne i fra her.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Endre passord, Min profil < registreringsdetaljer

Innleggav Gaupa » man 12.11.2007 19:28

Takk, nå er alt i skjønneste orden. Etter å ha endret passordet virker det også under innlogging og blir bekreftet med "Profilen er oppdatert" :-)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Endre passord, Min profil < registreringsdetaljer

Innleggav lhalvorsen » man 12.11.2007 21:38

ak skrev:lhalvorsen: Husket du aa oppgi det gamle passordet ditt i det nederste feltet? Hvis det ikke funker kan du resete passordet ditt her: phpbb/passwdreset (det kan godt vaere det samme som foer, men det skal sette verdien i baade Drupal og phpBB). Jeg gjettet paa Mac1.no, men du kan bruke den siden du er logget inn paa.

Dersom det er andre som har samme problem, at det gamle passordet ikke blir akseptert, saa si gjerne i fra her.


Ja jeg husket å oppgi det gamle passordet. Jeg har vært igjennom denne prosessen uten problem for et par uker siden, men jeg tror kontoen ble annullert da sida ble flytta. Anyways, jeg resetta passordet via linket du ga, og nå er alt i sin skjønneste orden. :) Takk!

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]