[L]Hvor er all Linux informasjonen?

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

[L]Hvor er all Linux informasjonen?

Innleggav rstormo » ons 07.11.2007 6:56

Hvor er all linux informasjonen hen? Ser bare en masse mac og ipod og programmering.
Om jeg går til mine innlegg og går tilbake derifra så finner jeg ikke flere innlegg under dette forum.

Mv Rohnny

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Hvor er....

Innleggav hansi » ons 07.11.2007 7:17


Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Re: Hvor er....

Innleggav rstormo » ons 07.11.2007 7:29

Fant igjen. forumene, det var det med og lese da ;P Skulle velge det du IKKE ville se.
Fikk også en feilmelding når jeg valgte alle forum som ikke skulle se bortsett fra linux.
Når en velger domenet linux1.no så burde KUN linux bli valgt , og så på de andre domenene.

En ser også siste fra mac og hvorfor skal jeg se det? urde være filtert bort siden jeg går til Linux1.

Linken du kom med viste kun tom side. Fikk ikke lastet opp skjermdump av det ,
Kan ikke laste opp vedlegg til ./fi.......

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Hvor er....

Innleggav runegang » ons 07.11.2007 8:35

Nettopp det med at mac innlegg visest synest jeg også er unødvendig.
Om dette er noe en kan stille inn på eller ikke, får noen nesten bare poste svar på.

Linken var tom side ja.

Ha Linux for seg og Mac for seg takk.
medlem i 216 måneder
 

Re: Hvor er....

Innleggav exi » ons 07.11.2007 19:56

Støtter opp om det, ikke bland mac og linux... ver så snill, det er en dårlig kombinasjon (sankker her ikke om linux på mac... for det er en ok kombo...) 8-)

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: Hvor er....

Innleggav junu » fre 09.11.2007 9:25

1. Når jeg trykker inn på linux1 forumet, så får jeg ikke opp noe i det hele tatt. bare et "forum" uten kategorier osv.
2. Hvorfor dere lage det slik at vi fikk "Siste fra forum" fra alle andre også? Det som jeg har lagt merke til de siste dagene er at denne funksjonen blir "spammet" ned av mac1.no forummet.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Re: Hvor er....

Innleggav ak » fre 09.11.2007 16:06

junu: Jeg tror du har valgt motsatt, det du skal markere er det du IKKE vil se.

Hvis du går på "Lister" kan du også sette opp filtere for "Siste fra forum" og "Ubesvarte". Årsaken til at det er separat er at vi tror folk gjerne vil ha et mer snevert utvalg der, og fortsatt ha mulighet til å spasere innom Dev1 og Kreativ1 som ligger lenger ned på siden.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]