forslag til endring i topplinje mine foruminnleg

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

forslag til endring i topplinje mine foruminnleg

Innleggav konfigmaster » ons 07.11.2007 15:37

er det mulig å få det til det samme som nye meldinger i topplinja?
sån at når det kommer et nytt innleg på mine foruminnleg så står det framfor F.eks
(3 mine foruminnleg) eller noe i den duren??
medlem i 201 måneder
 

Re: forslag til endring i topplinje mine foruminnleg

Innleggav fredrikhl » ons 07.11.2007 16:27

Jeg stemmer for denne.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: forslag til endring i topplinje mine foruminnleg

Innleggav iBruker » ons 07.11.2007 17:56

En stemme fra meg! :-)

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: forslag til endring i topplinje mine foruminnleg

Innleggav krill » ons 07.11.2007 21:09

Dette syns jeg hadde bare vært å rote det til for brukere. Hvilket tall skulle stått der mener dere? Antall nye innlegg i trådene dere har bidratt til? Det hadde jo bare skapt forvirring, spessielt for aktive brukere i forumet.

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: forslag til endring i topplinje mine foruminnleg

Innleggav fredrikhl » tor 08.11.2007 1:26

Slik tenkte ikke jeg det. Jeg tenkte mer i retning antall tråder som har mottat nye innlegg siden sist.

edit:
For meg er det en prioritet å følge opp en tråd hvor jeg bidrar. Derfor syns jeg funksjonen "Mine Foruminnlegg" er flott som den er. Et vanlig besøk på forumet for meg forløper seg slik:
1. Jeg sjekker mine tråder og innlegg for svar.
2. Jeg leser nye tråder og innlegg hvor jeg ikke har bidratt tidligere.

Fordelen med den foreslåtte funksjonen, slik jeg ser det, er at jeg får umiddelbart vite om det er kommet noen endringer i tråder hvor jeg bidrar. Jeg kan da stadig holde meg oppdatert på trådene hvor jeg har innlegg og følge dem opp så snart det skjer noe nytt, selv når jeg leser og svarer på nye tråder. Dersom andre også ønsker denne funksjonen og vil bruke den slik, så tror jeg at brukere på forumet gjerne opplever en bedre oppfølging og raskere svar på sine problemer.
Sist endret av fredrikhl den tor 08.11.2007 17:01, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: forslag til endring i topplinje mine foruminnleg

Innleggav konfigmaster » tor 08.11.2007 8:17

maedhros skrev:Slik tenkte ikke jeg det. Jeg tenkte mer i retning antall tråder som har mottat nye innlegg siden sist.

ja eller som du sier. poenge er at man får vite at det er nye eller uleste innleg på vent.
medlem i 201 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]