[L]Siste fra forum / Domene for epost varsel

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

[L]Siste fra forum / Domene for epost varsel

Innleggav omaha » fre 09.11.2007 0:57

Hei,

Holder meg stort sett på Linux1 og har satt opp dette i panelet for lister og forum osv. Har også valg Linux1 som forumpreferanse.

MEN, jeg får fortsatt opp bare Macgreier i "siste fra forum", og neste gang jeg logger inn er Mac1 satt opp som forvalg igjen.

Jeg har stoor forståelse for at det er mye som skal på plass.
medlem i 205 måneder
 

Re: Siste fra forum

Innleggav ak » fre 09.11.2007 3:39

Hei,

er det mulig at du har valgt motsatt? Du skal velge de kategoriene du IKKE ønsker å se. Årsaken til det er at hvis vi sorterer på nytt, eller legger til nye kategorier, vil vi at folk eksplisitt skal si at dette ønsker de ikke å se.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: Siste fra forum

Innleggav k-one » fre 09.11.2007 3:53

Har akkurat samme problemet som omaha, og ja, jeg har valgt de jeg ikke ønsker å se ;)
medlem i 231 måneder
 

Re: Siste fra forum

Innleggav ak » fre 09.11.2007 4:39

Pokker, det er "Velger du en kategori vil alle underliggende forum automatisk bli valgt for deg." som er problemet. Dette er ikke lenger korrekt, man må velge alle forum man ikke ønsker.

Prøv å velge alle forum du ikke ønsker å se. Går fort hvis du holder ctrl inne og bruker piltastene ;)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: Siste fra forum

Innleggav omaha » fre 09.11.2007 10:02

Hei,

Da ble alt så meget bedre. :-)

Når det gjelder "Foretrukket I1-side settes den fortsatt til mac1 etter endt sesjon på tross av at jeg har valgt Linux1 og lagret.
medlem i 205 måneder
 

Re: Siste fra forum

Innleggav ak » fre 09.11.2007 15:03

Jeg skal se på den også, jeg tror bare at det er den siden som ikke leser din gamle innstilling riktig fra databasen. Hvis du får eposter med linker til linux1.no så er den riktig likevel.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: Siste fra forum

Innleggav omaha » lør 10.11.2007 20:13

Jepp,

Får Eposter :-)
medlem i 205 måneder
 

Re: Siste fra forum

Innleggav ak » lør 10.11.2007 20:35

Fixed

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]