Rapporteringsfunksjonen - kan vi få flere valg?

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

Rapporteringsfunksjonen - kan vi få flere valg?

Innleggav Henrik Christiansen » fre 09.11.2007 19:17

Nå nettopp rapporterte jeg et innlegg som dro opp en tråd som var over 3 måneder gammel - og trådstarter er meg bekjent bannet.

Rapporteringsfunksjonen er en etterlengtet funksjon, men når du skal rapportere, føler jeg at det blir litt lite med bare 3 valg. Det var om piratkopiering, feilposting og reklamering, og et valg der man kunne velge å skrive inn selv.

Er det mulighet for at vi får flere valg, som bumping/dra opp gammel tråd, personangrep og et valg for spam/off-topic?
Jeg vet at jeg personlig vil bruke denne funksjonen mye mer, for da slipper jeg å skrive inn selv.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Rapporteringsfunksjonen - kan vi få flere valg?

Innleggav admin » fre 09.11.2007 20:07

Ja, vi skal legge til flere mulige rapporter i denne rapporteringsfunksjonen :) Vi vil også endre reglene sånn at folk skal bruke rapporteringsfunksjonen fremfor selv å "ta saken". Rapporteringsfunksjonen er også knyttet opp mot en advarselsfunksjon som gjør det lett for moderatorer og administratorer å følge med på hvilke brukere som lager kvalm.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron