[D]"Se nye innlegg" ...

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

[D]"Se nye innlegg" ...

Innleggav gab » søn 11.11.2007 12:22

Det kunne vært ok om det var mulig å stille inn "Se nye innlegg" fra forum-sidene slik at den tok hensyn til de forum valg man har tatt i brukerkontrollpanelet. Jeg vet at dette i prinsippet er et søk, men jeg vil anta at det ikke bare er meg som bare går inn i forumet og trykker "Se nye innlegg" for å se de trådene som har kommet/endret seg siden sist. Da er det meget upraktisk å få opp alle forum, også de jeg eksplisitt har satt at jeg ikke er interessert i.

Ellers så må jeg si at Linux1/i1 v. 4 ser bra ut
medlem i 235 måneder
 

Re: "Se nye innlegg" ...

Innleggav prizma » søn 11.11.2007 12:44

Hei,

For å slippe dette må du markere alle underforum du IKKE interesserer deg for.
Ikke bare kategorien.

Gjør du dette vil du slippe å få opp nye poster fra de uinteressante forumene.

:wizard:

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: "Se nye innlegg" ...

Innleggav Anne-Marie » søn 11.11.2007 13:50

Innstillingene jeg gjør under "lister" i kontrollpanelet har hos meg ingen effekt på det som kommer opp når jeg velger "se nye innlegg" eller "se aktive emner". Det finnes forøvrig en tråd om problemer med å utelukke forum fra listene her.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Re: [L]"Se nye innlegg" ...

Innleggav gab » man 12.11.2007 9:09

Jeg har lest de andre trådene og har for lengst markert alle de forum jeg IKKE har tenkt å lese fast. Men det har ikke gitt noen effekt ... før nå!!! :-P

Kan nesten virke som om moralen er at det hjelper å klage for da skjer det helt av seg selv at ting begynner å virke :-!
medlem i 235 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]