[L]Marker forumene som lest med underforum

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

[L]Marker forumene som lest med underforum

Innleggav Draemora » tor 15.11.2007 23:25

Når jeg trykker på marker alle forumene som lest forum med underforum (f.eks Hjelp! / Hvilken distribusjon? / Usortert) ender det opp med at ingen av emnene blir markert som lest, ej helle de i underforumene. Tenkte bare å si ifra :)
medlem i 202 måneder
 

Re: Marker forumene som lest med underforum

Innleggav ak » tor 15.11.2007 23:31

Hm, de ble det hos meg når jeg prøvde nå. For å få markert de som var i Hjelp! / Hvilken distribusjon... måtte jeg opp et hakk, dvs i Linux1 kategorien (viewforum.php?f=334), og trykke marker som lest der?

Alternativt velge "Marker alle emner som lest" for å kun markere emner i det forumet jeg stod i.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Marker forumene som lest med underforum

Innleggav Draemora » fre 16.11.2007 14:44

Nå hadde ikke jeg sett den Marker emnene som lest, men uansett så virker ikke den med marker forumene som lest da :) Fra Linux1 funket det, men ikke i Hjelp! / Hvilken distribusjon?.
medlem i 202 måneder
 

Re: Marker forumene som lest med underforum

Innleggav ak » fre 16.11.2007 16:22

Kan du laste opp skjermbilde og si hva du mener er feil, og hva du har trykket paa?

Legg merke til at det skilles mellom forum og emner. Trykker du at forumene skal markeres som lest, vil det fortsatt vaere uleste traader hvis du gaar inn i disse forumene.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

[L]Re: Marker forumene som lest med underforum

Innleggav Draemora » fre 16.11.2007 19:56

Nå virket det. Er mulig jeg har vært dum, men før når jeg trykket på Marker forumene som lest i Hjelp / ... så ble ikke f.eks. Ubuntu forumet markert med ingen nye poster. Men det ser ut til å virke nå, så...
medlem i 202 måneder
 

Re: Marker forumene som lest med underforum

Innleggav ak » søn 18.11.2007 18:03

No prolem,, hele greia er litt ulogisk, men det er gjort slik fordi databasen lagrer hva du har lest på et forum-nivå. Funker når man venner seg til det.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron