Nektet kreativ1-tilgang?

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

Nektet kreativ1-tilgang?

Innleggav Herman1 » man 04.02.2008 22:00

Jeg trodde Mac1-passordet og brukernavnet var globalt for hele systemet her... Men da jeg skulle logge meg på hos kreativ1 fikk jeg beskjeden "nektet tilgang"? Prøvde å registrere meg som "meg selv" med samme brukernavn og passord, men fikk da beskjed om at disse allerede var registrert. Hva gjør man her? :rolls eyes:

Hilsen

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: Nektet kreativ1-tilgang?

Innleggav admin » man 04.02.2008 22:08

Kan du skrive i Kreativ1 kategoriene i Mac1-forumet?

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Nektet kreativ1-tilgang?

Innleggav Herman1 » tir 05.02.2008 6:55

Ja, det går bra. Jeg kan skrive den veien. Men på Kreativ1's egne sider går det ikke.

Hilsen

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: Nektet kreativ1-tilgang?

Innleggav ak » ons 06.02.2008 3:26

Hei,

bruker du http://kreativ1.no og brukernavn/passord felt helt øverst? (Eller kan du prøve det)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Nektet kreativ1-tilgang?

Innleggav Herman1 » ons 06.02.2008 6:35

Jeg skulle skrive et svar på et innlegg, og prøvde både i feltet øverst på adressen du nevner, og når siden ba meg logge inn direkte. Ingen av delene fungerte. Jeg kom rett og slett ikke inn.
:-[

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: Nektet kreativ1-tilgang?

Innleggav ak » ons 06.02.2008 13:15

Edit: Snakket nettopp med admin. Er problemet ditt innlogging på selve siden eller når du klikker på en kategori i forumet, at du blir nektet tilgang?

Hei, jeg endret nettopp passordet ditt, testet å logge inn (som gikk greit) og endret så passordet tilbake.

Siden det ikke oppstod problemer tror jeg ikke det er noe galt med brukeren din i databasen (mistet gruppemedlemskap eller noe sånt, som kan skje).

Kan du
1) Slette alle cookies osv i nettleser, tømme cache (hvilken nettleser forresten?)
2) Prøve å logge inn på nytt

Dersom det ikke fungerer
3) Klikke på lenken for glemt passord
4) I løpet av sekunder får du en lenke på epost, klikk på denne så kan du sette passordet tilbake til det samme som før
5) Logg ut, test ved å logge inn igjen

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Nektet kreativ1-tilgang?

Innleggav Incrediboy » ons 06.02.2008 14:02

Sliter med et tilsvarende problem selv...
Klarer ikke å logge meg på Mac1 i Safari etter at Leopard kom på plass. Hver gang jeg skal inn her og skrive et innlegg må jeg gjennom Camino eller Firefox... Da funker det plutselig. Har prövd alt som nevnt tidligere med Safari - men uten hell

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Nektet kreativ1-tilgang?

Innleggav martin » ons 06.02.2008 15:23

Mulig dette er helt bak mål, men sørg i alle fall for at 'Privat nettlesing...' ikke er på.

Bilde

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: Nektet kreativ1-tilgang?

Innleggav Herman1 » ons 06.02.2008 22:28

Hurra! Nå fungerer alt. Takk for all hjelp og støtte! ;)

Hilsen

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]