Feil ved Mac1 widget

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

Feil ved Mac1 widget

Innleggav ruedi » man 03.11.2008 2:47

Jeg vet ikke hva "v4" står for men jeg håper at dette er rette sted å melde feilen. Widgeten virker ikke lenger på en korrekt måte. Det ser nesten ut som om hele i1 site er lest inn på widgeten med en enorm mengde tekst. Det ser ut til at dette har ført til at at responsen er hakkete og widgeten tildels ikke fungerer i det hele tatt. Forsøk på å flytte skyveren i rullesjakten flytter hele widgeten. Jeg får heller ikke oppdatert det. Linken på siden <http://mac1.no/node/1128> er død. Betyr det at Kolbys widget også er død?

hilsen Ruedi
medlem i 226 måneder
 

Re: Feil ved Mac1 widget

Innleggav kolby » man 03.11.2008 10:44

Widgeten har ikke vært oppdatert på mange år, så jeg vet ikke hvordan den ligger an med kompabilitet med Tiger og Leopard.

Den ligger ihvertfall under Widget-delen til Mac1: http://mac1.no/node/1472

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Re: Feil ved Mac1 widget

Innleggav ruedi » man 03.11.2008 11:31

Takk for hurtig svar
Widgeten virket utmerket for ca en måned siden og jeg har ikke gjørt noen endringer på mitt system OSX 10.5.5. Jeg har nå installert det på nytt uten resultat. Det må være noen endringer som er gjort på i1. Jeg har brukt dette jevnlig, men jeg må vel gi opp da det vel er for tidskrevende å finne ut av det.
medlem i 226 måneder
 

Re: Feil ved Mac1 widget

Innleggav admin » man 03.11.2008 11:36

Sjekk igjen nå..

Vi har eksperimentert med å publisere hele innholdet fra våre sider i feeden, ikke bare tittel og ingress. Dette tok widgeten ikke høyde for. Har gått tilbake til bare tittel og ingress igjen.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Feil ved Mac1 widget

Innleggav ruedi » man 03.11.2008 12:36

Takk dette virket glimrende, da kaster jeg ikke dette.
medlem i 226 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron