Får ikke oppdateringer

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

Får ikke oppdateringer

Innleggav lars83 » ons 30.09.2009 4:30

De siste ukene har jeg lagt merke til et problem. Når jeg kommer inn på hovedsiden til mac1 er det innimellom ikke oppdateringer hverken på nyheter eller på siste på forum. Dette startet for ca tre uker siden, og har med jevne mellomrom skjedd med varighet på ca ett døgn. De siste tre dagene har imidlertid problemet vært konstant. Hvis jeg trykker på forumknappen får jeg opp alle de nyeste innleggene, så dette problemet gjelder tydeligvis ikke alle.

Problemet er delvis beskrevet her, men det med buffer gjelder ikke meg.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Får ikke oppdateringer

Innleggav Knesaren » ons 30.09.2009 7:25

Kontakt ISP'en din og hør om de har gjort noen endringen hos seg.

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Re: Får ikke oppdateringer

Innleggav Hubro » ons 30.09.2009 7:48

På en hjemme-PC har jeg samme problem. "Siste fra forum" oppdateres etter at jeg klikker på et innlegg, mens Nyhetssiden oppdateres ikke. Hos meg er det flere dager siden sist oppdatering. I går kveld var siste "Ny iMac allerede i produksjon?" fra 25.09.09

Går jeg der i mot over på min iMac og firefox synes alt å være i orden.
På jobb-PC'n ser også alt ut til å være ok. Pussig?

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Får ikke oppdateringer

Innleggav lars83 » ons 30.09.2009 14:41

@knesaren: Dette problemet gjelder utelukkende mac1.

Den siste nyheten når jeg går inn på nettsiden er "Adobe lanserer Photoshop Elements 8" fra 23.09... Er det ingen som vet hva dette kan skyldes?

Edit: Nå har jeg plutselig fått opp alle nyhetene fra den siste uken, og "siste fra forum" oppdateres fortløpende. Merkelig!

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]