Doner til Mac1

Problemer med Mac1? Si fra her

Innleggav DannyBoy » ons 23.11.2005 23:17

Jeg donerer gjerne litt for å få bort reklamen! *hmm... hvor la jeg no visa kortet mitt*

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav MacFan » ons 23.11.2005 23:27

Sa aldri at jeg ikke ville donere men lurte bare hva som er vitsen når det er reklame inntekter, mener at det skulle holde. men vist folk donerer litt penger og den reklamen forsvinner er jeg enig.

Vil også bare si at jeg er ikke negativ til dette, at folk donerer er jo faktisk bare bedre for oss.
Sist endret av MacFan den ons 23.11.2005 23:31, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Judas » ons 23.11.2005 23:30

Veldig gla for at dette blei ein mulighet. 10 (koss i h*****vete får eg fram euro symbolet, så fersk er eg) euro sendt mac1`s veg.
Dette forumet har spart meg for ein god del frustrasjon denne første måneden etter switchet. Vel verdt de bøkksa :-D

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Innleggav admin » ons 23.11.2005 23:32

Vi har nådd målet for første prosjekt allerede.. helt utrolig. Under 4 timer så har vi fått inn 64$ i donasjoner og vi har nå allerede bestilt backup-tjenesten fra GNAX.

Det får nok en del av oss til å sove litt lettere om natten.

Tusen takk for alle donasjoner så langt! Alle donasjoner som kommer inn nå blir ført inn til neste prosjekt. Vi må få tittet litt på server-kapasiteten og sett om vi trenger noe mer der. RAM er en faktor, ellers er det også snakk om å få noen backup harddisk moduler til Xserven i tilfelle disken ryker. Da kan vi kjøre dem i RAID og være raskt på bena igjen hvis harddisken skulle ryke.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav dusa » ons 23.11.2005 23:36

I alle år har mine Windows PCer vært et pengesluk i form av reperasjoner og oppgraderinger og antivirusprogramvare og antispionprogramvare og tidsluker ved sikkerhetsoppdateringer og en elendig irritasjonsfaktor.

Så å gi Mac1.no 80 kroner som en "symbolsk" takk for en ny dataopplevelse var en sann glede. :-D

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 23.11.2005 23:38

for ikke å snakke om all supporten. hadde blitt en god del mer penger til apple support om jeg heller skulle pratet med de, gitt.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav kattunge » ons 23.11.2005 23:49

Vel anvendte penger... slutter forøvrig opp om dusa og NoSanity som har noen veldig gode poeng :-)
Godt å ha et sted og hente hjelp når øynene går i kryss o_O :-D

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav BareTom » tor 24.11.2005 0:23

admin skrev:gi brukere som donerer en helt bannerfri side.


Dette kan vell kalles en fabelaktig ide som ville fått flere til å donere? :-D
medlem i 225 måneder
 

Innleggav arveT » tor 24.11.2005 0:52

hvis det kan føre til en banner-fri side donerer jeg gladlig noen kroner... problemet er at jeg ikke har kredittkort :-[
medlem i 229 måneder
 

Innleggav ask » tor 24.11.2005 8:30

admin skrev:(...) gi brukere som donerer en helt bannerfri side.

Synes egentlig ikke det er noen veldig god idé. Da er det ikke lenger snakk om donasjoner, men at man betaler for en tjeneste.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Wolfgang » tor 24.11.2005 13:31

eivindask skrev:
admin skrev:(...) gi brukere som donerer en helt bannerfri side.

Synes egentlig ikke det er noen veldig god idé. Da er det ikke lenger snakk om donasjoner, men at man betaler for en tjeneste.


helt enig med eivindask, en donasjon bør være helt frivillig og man skal ikke forvente noe ekstra service for det.

Har forresten gitt en donasjon nå.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Gadgetman » tor 24.11.2005 14:39

Om dere får inn nok penger, gå for to disker, og kjør RAID5, ikkje speiling.

Da får dere ikkje nedetid i det hele tatt om en disk ryker.

Dvs. om dere ikkje trenger en annen kontroller for det da. Software RAID5 suger blyeksos...
medlem i 220 måneder
 

Innleggav Jostifer » tor 24.11.2005 14:51

20€ er herved med glede donert. :)

Jostein

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Bayas » tor 24.11.2005 16:07

10€ til Mac1 :-)

Uten dette nettstedet hadde jeg fortsatt vært fortapt så stiller nok opp ved neste prosjekt også.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Mac4me » tor 24.11.2005 16:23

Jeg vil også gi, men sliter med Paypal og passord, pokker >:-o

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron