Siste fra forum: ikke konsistent lenger?

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

Siste fra forum: ikke konsistent lenger?

Innleggav ameja » tir 18.08.2009 13:54

Hva har skjedd med kolonnen "Siste fra forum" til høyre i Mac1?

Tidligere var listen over de siste emnene den sammen enten du var på startsiden, eller klikket deg inn på et av emnene. Selv når du nøstet deg innover ved å klikke på nye emner uten å gå tilbake til startsiden.

Nå registrerer jeg at listen forandrer seg når jeg klikker inn på et emne. Hvorfor? Er det noe system eller logikk i det som jeg ikke ser?

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: Siste fra forum: ikke konsistent lenger?

Innleggav vlekanger » tir 18.08.2009 14:19

Har sett det samme (på iPod1), men synes det virker som dette kun gjelder når man ikke er pålogget...
medlem i 202 måneder
 

Re: Siste fra forum: ikke konsistent lenger?

Innleggav Kjidel2 » tir 18.08.2009 14:51

«Siste fra forum» er aldri den samme når man er innlogget eller ikke innlogget. Ikke spør meg hvorfor …

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Siste fra forum: ikke konsistent lenger?

Innleggav AreB » tir 18.08.2009 15:04

Når du ikke er innlogget så viser "alle" siste fra forumet. Men når du logger inn, så er det din profil som styrer om du har filtrert vekk noen av temaene.

Stemmer ikke det da?

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Re: Siste fra forum: ikke konsistent lenger?

Innleggav ameja » tir 18.08.2009 16:53

Jeg har ikke filtrert bort noen ting jeg. Og når jeg dobbelsjekket at det var riktig det jeg trodde, altså at listen forandres når jeg går fra forsiden til et eller flere av emnene, så var jeg innlogget.

Så fenomenet skjer både når jeg er innlogget og ikke.

Slik var det ikke "før" mener jeg. Jeg tror jeg oppdaget forandringen en gang i sommer..

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: Siste fra forum: ikke konsistent lenger?

Innleggav admin » tir 18.08.2009 17:50

Når du er utlogget vises alle tråder fra Mac-forumet (hvis du er på Mac1, iPod1 hvis du er på iPod1 osv.). Når du derimot logger inn, endres siste fra forum til hva du har satt opp i dine filtre.

I dine filtre kan du selv velge hvilke kategorier du ønsker å få filtrert ut i Siste fra forum og i forumoversikten.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Siste fra forum: ikke konsistent lenger?

Innleggav ameja » tir 18.08.2009 21:40

Heh - jeg hadde visst filtre satt likevel.. =-O

Må ha vært full eller sinnsyk i gjerningsøyeblikket, for jeg kan ikke huske i det hele tatt at jeg hadde vært borti noe i retning av filtre på brukeroppsettet!

Da fikk jeg en lærepenge: ikke drikk og kjør MAC! Eller unngå sinnsyke øyeblikk :-!

Takk for oppklaringen :-)

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: Siste fra forum: ikke konsistent lenger?

Innleggav jrundruud » fre 01.01.2010 20:28

Jeg hadde også filtre satt opp =-O
Kun linux-temaer ble vist..

Gjelder dette flere?
medlem i 210 måneder
 

Re: Siste fra forum: ikke konsistent lenger?

Innleggav ak » lør 02.01.2010 1:40

Filteret blir satt opp når du registrerer deg. Hvis du registrerte deg på Linux1.no så starter du i utgangspunkt med samme filter som brukes for anonyme brukere på Linux1.no.

Tilsvarende, hvis du registrerte deg på Mac1.no så får du Mac1 sitt utvalg som standard.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron