blir ikke varslet om nye innlegg

Problemer med Mac1? Si fra her

blir ikke varslet om nye innlegg

Innleggav Macini » søn 29.10.2017 23:54

Har etter nesten et år endelig klart å logge inn på i1-nettverket. Nå får jeg ikke lenger varsel om nye innlegg når noen svarer i tråder jeg har svart, bare i dag har dette skjedd flere ganger.
Har sjekket mine innstillinger og det er ikke noe der som skulle tilsi at jeg ikke skal bli varslet.
Har heller aldri funnet ut hvorfor jeg ikke skulle kunne logge inn på nesten et år. Uansett hva jeg har prøvd har jeg hver eneste gang fått melding om feil brukernavn eller passord, veldig rart når det plutselig skulle virke igjen.
Får fortsatt denne meldingen når jeg prøver å legge til Mac1 på Tapatalk.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: blir ikke varslet om nye innlegg

Innleggav kajac2 » man 30.10.2017 11:05

Har sett flere andre som har meldt om lignende. Dessverre har det ikke vært offisiell aktivitet på Mac1 på et år nå. Admin og Mac1-eier Mats Staugaard har ikke vært pålogget siden mai, og medadministrator Magnus Kolstad har ikke vært her siden desember i fjor. Jeg tror man kan si at Mac1 er overlatt til å seile i sin egen sjø. Tror neppe evt. bugs som dukker opp vil bli fikset, med mindre noen vil blåse nytt liv i Mac1 igjen.

Så det korte svaret er nok at du bare må leve med å ikke få mail.

Egentlig ganske trist. Dette var et av de mest aktive og beste forumene i Norge for ti år siden. Uansett hva man lurte på, enten det handlet om Apple eller ikke, fikk man svar i løpet av noen minutter den gangen. Det er leit å se at det så vidt er liv her nå.
medlem i 197 måneder
 

Re: blir ikke varslet om nye innlegg

Innleggav Macini » man 30.10.2017 11:40

Det er vel den veien det går når alle skal være på Facebook

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]