Paid App kontrakt hjelp

Diskuter dine og andres prosjekter. Alt fra Widgets til programmer.

Paid App kontrakt hjelp

Innleggav Eirikjak » tor 19.08.2010 23:56

Er det noen som klart å registrere sin "Banking Information" ?
Jeg har litt problemer akkurat det, det meste er ikke noe problem men jeg fatter ikke hvilket format de ønsker kontronummeret mitt. Jeg er ikke ekspert på hvordan et kontonummer(11 siffer) er bygd opp.

Så vidt jeg har forstått er de 4 første tallene hvilken lokal bank, de 2 neste type konto, og det siste et kontrollnummer.
Dette er mitt fiksjonelle kontonummer 3567 20 74630;

Kan noen hjelpe meg med å "strippe" det ned til de 6 sifrene apple ønsker i rett format?

Håper virkelig noen av dere har gått igjen denne prosessen og kan gi med en liten hånd.
EDIT: Var vist litt uklar i første posten, bare bla ned om du ikke forstår hva jeg mener
Sist endret av Eirikjak den fre 20.08.2010 12:12, endret 2 ganger.
medlem i 164 måneder
 

Re: Paid App kontrakt hjelp

Innleggav Macini » fre 20.08.2010 0:27

Ikke lett å forstå hva du prøver på.
Siden du har lagt posten under "Utvikling på Mac", holder du på med å lage en app hvor du skal ha inn kontoinformasjon???
Kom med mer info, så er det enklere å hjelpe deg!

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Paid App kontrakt hjelp

Innleggav Eirikjak » fre 20.08.2010 0:44

Sorry, mulig dette ble feil forum. Dette gjelder utvikling på iphone.

For å være litt mer nøyaktig da :)

Dette gjelder kontraktene du kan requeste i "Itunes Connect", problemet ligger i den delen der jeg kan oppgi Bank informasjon slik at jeg kan bli betalt for betalte applikasjoner jeg selger/Innapp sales.

Problemet oppstår pga at de ønsker å få kontonr oppgit i 6 siffre og ikke 11 siffre slik vi tenker på(xxxx-xx-xxxxx).

Om det er uklart nøyaktig hvilket felt jeg mener så er det "Bank Account Number :" feltet jeg snakker om.

-Dette haster egentlig litt siden jeg ikke kan få upploadet appsene mine før jeg har fått orden dette, så om noen har vært innom prossesen er all hjelp ønsket.

Men om dette er feil forum er det vel neppe så mye hjelp å få her, kan noen peke meg mot et forum som handler mer om utvikling til Iphone/Ipad/Ipod?
medlem i 164 måneder
 

Re: Paid App kontrakt hjelp

Innleggav Macini » fre 20.08.2010 10:27

Da forstod jeg hva du mener!
Du er i riktig forum, men akkurat dette kan jeg ikke hjelpe deg med!
Du får sikkert svar utover dagen.
Lykke til!

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Paid App kontrakt hjelp

Innleggav Eirikjak » fre 20.08.2010 12:03

Takk takk :-)
medlem i 164 måneder
 


Returner til Utvikling på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]