Cocoa Objective-C Meet/Workshop i Stavanger

Diskuter dine og andres prosjekter. Alt fra Widgets til programmer.

Cocoa Objective-C Meet/Workshop i Stavanger

Innleggav spiffers » man 21.02.2011 15:04

Da en eller annen moderator har fjernet forrige forsøk på å dra igang dette arrangementet på Mac1, legger jeg det ut enda en gang.

I løpet av våren vil jeg arrangere en samling for interesserte i Stavanger.
Innhold, sted og tidspunkt er enda ganske åpent, det kommer an på interessen.
Foreløpig utkast til program:

Bilde
Bilde

Kommer nærmere med pris, program og sted etterhvert. Kom gjerne med forslag!

Mods har fjernet tråden fra Mac1 av en eller annen grunn, selv om dette er både for iOS og OS X. Dette er et privat initiativ, det er ikke sponset av noen bedrift, og ingen bedrift whatsoever som står bak det. Ingen tjener penger på det! Med andre ord, dette er IKKE KOMMERSIELLT. Det er jeg personlig som drar dette igang. Derfor vil også prisen være helt avhengig av antall deltakere, og evt overskudd vil tilbakebetales på stedet, slik at det kun er mat og leie av lokale som vil koste penger.
medlem i 184 måneder
 

Re: Cocoa Objective-C Meet/Workshop i Stavanger

Innleggav dexterM » man 21.02.2011 17:09

Bra insj. Har syslet litt med obj c selv en liten stund, og kunne godt ha tenkt med å være med på dette. Litt kjedelig at det er i Stavanger da jeg er i Trondheim. Må se an om det er mulig å dra nedover når dato blir bestemt :)
medlem i 173 måneder
 

Re: Cocoa Objective-C Meet/Workshop i Stavanger

Innleggav spiffers » man 21.02.2011 19:53

Lørdag 30. april eller lørdag 7 mai blir datoen ser det ut som. Kommer litt ann på foredragsholderne.

Har litt mer info på gang nå, har fått et kjempetilbud på lokale, og jobber nå med et nettsted og mail-liste. Mer info i løpet av morradagen.
medlem i 184 måneder
 

Re: Cocoa Objective-C Meet/Workshop i Stavanger

Innleggav spiffers » fre 25.02.2011 1:01

Nå er nettsiden til arrangementet CocoaMeet Workshop 2011 ferdig. Tidspunkt for arrangementet blir Lørdag 30 april, altså rett etter påske.

http://cocoameetworkshop.yuppielabel.com


PS: Fikk ikke til å redigere innlegget ovenfor, derfor ble det dessverre en "bump".
medlem i 184 måneder
 

Re: Cocoa Objective-C Meet/Workshop i Stavanger

Innleggav Ruffy » fre 25.02.2011 3:27

Kan ikke dere ta video av foredragene og evt legge du ut på YouTube? Hadde vært flott siden jeg (og sikkert andre) ikke kan komme.

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: Cocoa Objective-C Meet/Workshop i Stavanger

Innleggav spiffers » fre 25.02.2011 8:59

Blir nok opptak av alt, men om det blir liggende gratis ute på nett er vel lite trolig. Det blir vel gratis for deltakere, mens andre må betale en liten slump for å få tilgang, dette for å gjøre neste års arrangement rimeligere og bedre.
medlem i 184 måneder
 

Re: Cocoa Objective-C Meet/Workshop i Stavanger

Innleggav Ruffy » fre 25.02.2011 13:15

Den er grei.

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: Cocoa Objective-C Meet/Workshop i Stavanger

Innleggav dexterM » ons 02.03.2011 0:30

Tror ikke jeg kommer meg nedover, så blir å betale for foredragene hvis dere får de i ok kvalitet : )
medlem i 173 måneder
 

Re: Cocoa Objective-C Meet/Workshop i Stavanger

Innleggav Ruffy » tor 05.05.2011 0:37

Vart det noe av dette?

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 


Returner til Utvikling på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron