SMS-widget. Hva er baksiden?

Diskuter dine og andres prosjekter. Alt fra Widgets til programmer.

SMS-widget. Hva er baksiden?

Innleggav Blomvik » søn 18.02.2007 20:52

Jeg kom over denne widgeten, og tenkte, dette må være for godt til å være sant.
Er det det? Er det en bakside med denne widgeten? får jeg ei svær regning på mailen min? Noen som har erfaringer med denne widgeten?
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Smertehyl » søn 18.02.2007 21:08

Min gode mann, denne har vore tema fleire gonger på forumet. Kanskje du finn svaret ditt her: http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=43 ... t=callwave

alt eg gjorde var å søka på callwave.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav csharp » søn 18.02.2007 21:08

Denne funker fint for meg, og det er helt gratis i følge hjemmesiden til dem som har laget den.

Har ikke brukt den så mye, men har i hvertfall ikke fått noen regninger noe sted enda......
medlem i 218 måneder
 

Innleggav H å k o n » søn 18.02.2007 21:20

To prevent being blocked in the future, please avoid the following:

- Sending a large number of text messages in a short period of time. Limit your text messaging usage to less than 10 text messages per day.

- Sending identical text messages to multiple customers within a short period of time. Multiple messages with the same text are flagged as spam.

Note that we have recently placed blocks on sending text messages to some country codes. We will be updating our list of countries that customers are able to text message in the near future. If you attempt to send a text message to a country that is blocked, you will receive an error message on your SMS widget.


I tillegg kommer reklame i slutten av meldingen, meldingene kan komme fram i flere deler og av og til et helt ukjent avsendernummer.
medlem i 220 måneder
 


Returner til Utvikling på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]