www.motorvogn.no - Feedback?

Diskuter dine og andres prosjekter. Alt fra Widgets til programmer.

www.motorvogn.no - Feedback?

Innleggav artofdesign » fre 23.02.2007 15:26

Jeg og en annen bruker her på mac1.no har utviklet http://www.motorvogn.no
Det tok 5 månder fra min idee var tegnet, til siden stod klar i går.


Noen tilbakemeldinger på denne?

Noe som mangler og bør legges til?
Grafisk/typografi etc bra?
Tekniske feil... etc?

Siden ble lansert i går, så vil gjerne luke vekk alle småfeil raskest mulig.

Brukerens avatar
medlem i 253 måneder
 

Innleggav Fistel » fre 23.02.2007 15:33

Første som slo meg var at dette var en skikkelig koselig side. Likte fargene :-)
Bare skryt fra meg.

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Innleggav epifant » fre 23.02.2007 15:34

Kjapt: Hos meg ble alt innholdet venstrejustert, med et stort ledig felt på høyre side som resultat. Dersom ikke siden skal tilpasse seg forskjellige oppløsninger (noe jeg ikke aner om er mulig), ville jeg i det minste sørge for at den ble midtstilt. Slik det er nå ser det bare underlig ut.

Brukerens avatar
medlem i 245 måneder
 

Innleggav artofdesign » fre 23.02.2007 15:36

Siden tilpasser seg alltid, men er begrensinger på dette med sentrering.
Så derfor er og blir nettsiden alltid høyrestilt.

Noe som ikke blir gjort noe med, ellers takker jeg for en fin idee ;)

Nettsiden tilpasses alltid i høyden, slik at man aldri bruker den høyre srcollen som man gjør på mange nettsider.

Brukerens avatar
medlem i 253 måneder
 

Innleggav admin » fre 23.02.2007 15:51

Se bra ut..

Mitt tips er enkelt, kutt ut annonseplassene før dere har nok besøk til å rettferdiggjøre annonseplassene. En side uten besøk trenger ikke annonser, det gjør bare brukerne irriterte.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav dibon » fre 23.02.2007 15:52

Det eneste som jeg ikke er helt komfortabel med er de vinduene som spretter opp når man klikker søk o.l.

Jeg synes det hadde vært bedre med en egen side hvor man kunne søke, istedet for en boks som spretter opp når man klikker på den.

Ellers meget bra! :)

Edit:

Selvom det ikke har så mye og si, men siden du spør etter småfeil. Validér siden din :)
http://validator.w3.org/check?uri=http% ... vogn.no%2F
Er bare smårusk som ikke har så mye å si, men rusk er rusk :p

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav artofdesign » fre 23.02.2007 18:52

dibon skrev:Det eneste som jeg ikke er helt komfortabel med er de vinduene som spretter opp når man klikker søk o.l.

Jeg synes det hadde vært bedre med en egen side hvor man kunne søke, istedet for en boks som spretter opp når man klikker på den.


Tanken med dette er at siden ikke må lastes på nytt når søket skal endres, og søkevalgene forsvinner heller ikke når man trykker seg rundt på annonser. Den er altså alltid tilgjengelig, slik at man alltid lett kan forstette eller endre søket sitt, uten å måtte laste inn alt på nytt. (Og skrive inne alle valgene igjen.)

Ang annonsene er jeg veldig enig, men velger å ha de der. Blir for teit å ha alt tomt. Siden virker da også veldig uferdig mener jeg.

Nettsiden er jo heller ikke overlesset med annonser, og de tar ikke av viktig plass og gjør den ikke uoversikltig. (Tror jeg)

Brukerens avatar
medlem i 253 måneder
 


Returner til Utvikling på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]